Joined: 22 Jan 2013 21:58
Location: Mostar
Volvo: volvo v40 T4
v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?
zatim sam kupio stranca T4, ista godina i sve i poskidao dijelove dao limaru da uradi, osim lima sa stranca sam prebacio:
-intercooler
-hladnjake
-akumulator
-kutiju filtera i filter
-2 cijevi od klime one aluminijske sto idu uz blatobran
ostalo je limarija,prsa,blatobran,hauba...
jedina razlika u dijelovima je kutije filtera zraka,meni je cijev za usis isla dole do branika,ovdje sada ide odmah u blatobran i to je to...
problem je sto sada auto uzasno radi, kada sam dosao po njega upalim ga, on se ugasi za 2-3 sec, ja opet, on opet... ja opet upalim dadnem gasa on ne prima fino gas, to bude zbog dizni,ali sada i na plinu isto tako nece,nece uopce da primi gasa... i ajde pođe primati i raditi prilicno nrmalno,spustim se niz stranu od liamra neka 2 km lagano prva ali auto pocinje lose da radi, ja dajem gas on ga gubi, zvuk slicno da je gljiva i kada dadnem gas na kvacilu,pustim i opet dadnem ono puca u motoru kao iz auspuha sto puca u nabrijanih auta kada se užari, i tako svako malo kada mu dadnem gasa... zatim dok vozim nece preko 60,ja pun gas on nigdje ne mice,ne idu obrtaji, te do 3RPM ima zvuk isto kao kada se ono otvore prozori pa struji zvak kao da je helikopter tu tu tu tu, na tom principu mi motor radi te daje vibracije na volan isto kao da je sav rastelovan, kao da ce se ugasiti,nezz kako bih objasnio drugacije taj zvuk i osjecaj...sto sam prijetio jedino da radi cisto normalno na oko 2700-2800rpm, tj. npr. 4. brzina 100km/h... ostalo ako popustim gasa opet taj cudni osjecaj i rad motora kao helikopter,kako na nizim obratajima,tako na visim osim na navedenim...slicno mi je bilo na proslom volvu prije nego li sam cistio klapnu gasa ali na niskim obrtajima,tada se sam auto gasio cim ne drzim gas...
sta moze biti, znam da moze od dizni slicno,ali isti mi je problem na plinu tako da vjerovatno do njih nije, prije cca 2mj. sam stavio nove NGK svjecice... do udesa je sve normalno radilo,a nista nisam ostetio osim navedenih dijelova, ovi hladnjaci su se samo bili iskrivili,cak ni vodu nisu pustili, ali sam uzeo s ovog stranca na kojem je sve ispravno, da li je limar mogao nesto pogresno spojiti od ovog svega, ili je mozda problem sto je auto bez struje bilo 2-3 tjedna,nije bio skopcan AKU pa treba dijagnostika il nesto ?
nadam se da netko ima prijedlog neki,hvala