I ja sam skidao, rastavljao, stelovao, sastavljao, probao nekoliko puta... i onda mi se
Obrtomer ima mali beli potenciometar u gornjem desnom cosku za podesavanje. Kom nemos prici dok nije rastavljen...
E onda sam izbusio burgijom 3mm rupicu. Sad mogu prici malim odvijacem i stelovati dok je sat kompletan i u autu. Za tren oka sam kalibrisao kazaljku dok motor radi na leru(koj znam koliki je po originalnom satu).
E sad sto se tice vakuma njega skoro da i nema. Dizel to pravi jako malo i to samo kad radi na leru u mestu pa mu das gas izmedju 1000 i 1500o/min mrdne skazaljka 1-2mm u levo(u vakum).
A pritisak turbina krece da pravi vec posle 1500o/min. Tada kazaljka krece lagano u desno. Uspeo sam da je doteram do 2-3mm pre kraja oznacenog dela skale pri 4500o/min. Vise nisam imao srca da gnjavim zeldisu. A svakako mislim da je tad fabricki sigurnosni ventil na turbini vec skroz otvoren i da nema smisla.