Veliki servis???
Posted: 27 Jan 2013 18:19
Kod nas ljudi kažu "niti pameti niti problema", ili "što manje znaš to si sretniji", a mene uhvati nekakav strah čitajući Vaše postove o prepravkama motora, i shvatim da skoro ništa ne znam.
Elem, neki dan imao vremana i čekao u autu, pa da mi ne bude dosadno pregledavao servisnu knjigu i račune koji su došli uz auto. Tako da sam saznao sledeće:
- moj V70 XC 2.4T (B5244T3) je proizveden u decembru 2002. godine,
- ja sam u stvari, u najboljem slučaju, treći vlasnik auta,
- prethodni vlasnik (neki Ligabue iz nekog gradića 15-ak km SZ od Modene u Italiji) ga je kupio polovnog iz auto kuće u decembru 2006. godine sa nekih 70.000 KM, i prelazio je oko 5.000 km mjesečno,
- prema servisnom planu, zupčasti remen se mjenja na 180.000 km (na 10 godina), ali ja sam našao da je zamjenjen na oko 70.000 km i ponovo na 197.500 km.
Ono što mene brine je što u računima i servisnoj nisam pronašao da je prilikom zamjene zupčastog remena zamjenjen i španer i vodena pumpa.
Na 70.000 km mi je jasno da je bila promjena vlasnika i da je čovjek za svaki slučaj zamjenio samo zupčasti remen, ali na 197.500 km bi ipak trebalo sve zamjeniti. (ipak je to zapad, Italija)
Može li se veliki servis uraditi bez zamjene vodene pumpe i španera?
Može li se u vožnji ili kad motor radi na leru osjetiti da je španer pri kraju?
Kakve su posledice po ovaj motor (kojeg obima) ako u vožnji španer zariba ili ako remen pukne?
Molim Vas za mišljenje.
Elem, neki dan imao vremana i čekao u autu, pa da mi ne bude dosadno pregledavao servisnu knjigu i račune koji su došli uz auto. Tako da sam saznao sledeće:
- moj V70 XC 2.4T (B5244T3) je proizveden u decembru 2002. godine,
- ja sam u stvari, u najboljem slučaju, treći vlasnik auta,
- prethodni vlasnik (neki Ligabue iz nekog gradića 15-ak km SZ od Modene u Italiji) ga je kupio polovnog iz auto kuće u decembru 2006. godine sa nekih 70.000 KM, i prelazio je oko 5.000 km mjesečno,
- prema servisnom planu, zupčasti remen se mjenja na 180.000 km (na 10 godina), ali ja sam našao da je zamjenjen na oko 70.000 km i ponovo na 197.500 km.
Ono što mene brine je što u računima i servisnoj nisam pronašao da je prilikom zamjene zupčastog remena zamjenjen i španer i vodena pumpa.
Na 70.000 km mi je jasno da je bila promjena vlasnika i da je čovjek za svaki slučaj zamjenio samo zupčasti remen, ali na 197.500 km bi ipak trebalo sve zamjeniti. (ipak je to zapad, Italija)
Može li se veliki servis uraditi bez zamjene vodene pumpe i španera?
Može li se u vožnji ili kad motor radi na leru osjetiti da je španer pri kraju?
Kakve su posledice po ovaj motor (kojeg obima) ako u vožnji španer zariba ili ako remen pukne?
Molim Vas za mišljenje.