Motor zadnjeg brisaca - otvaranje i ciscenje
Posted: 11 Feb 2014 12:43
Posto sam vec dva puta imao priliku da otvorim i ocistim prenos zadnjeg brisaca evo i
slika. Obzirom, da sam mislio, da voda ulazi kroz osovinu u unutrasnji dio motora i prenosa
to nije tacno. Voda, rdja i prljavstina koja se nakupi je izricito KONDENZ koji se stvara u
vecini zatvorenih kutijica, modula i slicnih uredjaja. Praksu sam dobio radeci Kabelsi sistem
po cijelom gradu Krk davnih 90 godina, posto smo davali Gorenje razvodnike i zatvarali
ih u zadihtane gumicama kutije sve je unutra veoma brzo zardjalo. Izbusili smo 1 mm rupice
na dnu kutija i temperatura van kutije i unutra je bila uvijek ista. Bez kondenza, bez rdje itd.
E sad ovo je drugo otvaranje istog motorica nakon par mijeseci, tako da nemoj da vas cujem,
to se samo tebi desava i slicne gluposti dubokoumnih rasprava po ostalim forumima hahaha
Kruta istina zadnji brisac crkava i to u velikom broju. Amen.
Kad otvorite poklopcic nacete dihtungu koju nakon ciscenja obavezno namazite sa OHO ljepilom,
napravite tanki premaz pod njom i na njoj i zatvorite. Prije toga izbusite dve rupice na dnu (pogledajte
kako stoji mehanizam na vratima) da bi mogla voda i kondenz i zrak da ulaze i izlaze bez problema.
Sve ocistite cistim alkoholom, podmazite kontakt samo kontakt sprejem a ne WD40 jer je masan,
dok zubcanike , osovinu i ostalo namazite dobrom zelenom mascu.
Jos bolje je ako imate bijelu mast za zubcanike kao za printere - to je zakon za plasticne prenose.
Na kraju dodajte jednu obicnu gumicu za vodu, one mekse na osovinu prije nego stavite
rucicu brisaca pod nju, tako cete zatvoriti i ulazak vode putem osovine odozgo.
Prvo ubacite odvijac u utor nosaca lampice i povucite prema van.
Onda na zelenom konektoru pritisnite jezicak da bi izvukli konektor sa nosaca lampice. Ugurajte kabel
u unutrasnjost vrata da bi lakse skinuli poklopac sa vrata kojeg kad budete skinuli 2 Torxa jedan pod
lampicom jedan pod ruckom na lijevoj strani vrata, tako da samo povucete jer se nalazi na klipsnama.
Ovdje vidite 1 Torx kojeg morate odviti. (samo me cudi koji kreten je dao na obicnu lampicu konektor
sa 10 Pinova ??? )
Na lijevoj strani imate rucicu za zatvaranje vrata, u dva utora ugurajte i pritisnite sirim odvijacem,
sa manjim cete sve izgrebati i povucite cijelu plastiku prema gore i van.
Pod njom se nalaze 2 Torxa skinite samo donjeg. Gornji drzi cijeli nosac.
Cijeli mehanizam motora drze 3 sarafa mislim da je 8-ca.
slika. Obzirom, da sam mislio, da voda ulazi kroz osovinu u unutrasnji dio motora i prenosa
to nije tacno. Voda, rdja i prljavstina koja se nakupi je izricito KONDENZ koji se stvara u
vecini zatvorenih kutijica, modula i slicnih uredjaja. Praksu sam dobio radeci Kabelsi sistem
po cijelom gradu Krk davnih 90 godina, posto smo davali Gorenje razvodnike i zatvarali
ih u zadihtane gumicama kutije sve je unutra veoma brzo zardjalo. Izbusili smo 1 mm rupice
na dnu kutija i temperatura van kutije i unutra je bila uvijek ista. Bez kondenza, bez rdje itd.
E sad ovo je drugo otvaranje istog motorica nakon par mijeseci, tako da nemoj da vas cujem,
to se samo tebi desava i slicne gluposti dubokoumnih rasprava po ostalim forumima hahaha
Kruta istina zadnji brisac crkava i to u velikom broju. Amen.
Kad otvorite poklopcic nacete dihtungu koju nakon ciscenja obavezno namazite sa OHO ljepilom,
napravite tanki premaz pod njom i na njoj i zatvorite. Prije toga izbusite dve rupice na dnu (pogledajte
kako stoji mehanizam na vratima) da bi mogla voda i kondenz i zrak da ulaze i izlaze bez problema.
Sve ocistite cistim alkoholom, podmazite kontakt samo kontakt sprejem a ne WD40 jer je masan,
dok zubcanike , osovinu i ostalo namazite dobrom zelenom mascu.
Jos bolje je ako imate bijelu mast za zubcanike kao za printere - to je zakon za plasticne prenose.
Na kraju dodajte jednu obicnu gumicu za vodu, one mekse na osovinu prije nego stavite
rucicu brisaca pod nju, tako cete zatvoriti i ulazak vode putem osovine odozgo.
Prvo ubacite odvijac u utor nosaca lampice i povucite prema van.
Onda na zelenom konektoru pritisnite jezicak da bi izvukli konektor sa nosaca lampice. Ugurajte kabel
u unutrasnjost vrata da bi lakse skinuli poklopac sa vrata kojeg kad budete skinuli 2 Torxa jedan pod
lampicom jedan pod ruckom na lijevoj strani vrata, tako da samo povucete jer se nalazi na klipsnama.
Ovdje vidite 1 Torx kojeg morate odviti. (samo me cudi koji kreten je dao na obicnu lampicu konektor
sa 10 Pinova ??? )
Na lijevoj strani imate rucicu za zatvaranje vrata, u dva utora ugurajte i pritisnite sirim odvijacem,
sa manjim cete sve izgrebati i povucite cijelu plastiku prema gore i van.
Pod njom se nalaze 2 Torxa skinite samo donjeg. Gornji drzi cijeli nosac.
Cijeli mehanizam motora drze 3 sarafa mislim da je 8-ca.