Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
Saab 92.001 (1946)
Ukratko, ovako je sve počelo...
Kao što i većina zna, Saab je prije proizvodnje automobila proizvodio zrakoplove.
Tim zrakoplovnih stručnjaka ručno su izradili prvi Saab auto projekt 92.001. Njegova aerodinamičnost nalikuje na krilo zrakoplova, a pogoni ga DKW 18ks dvocilindrični dvotaktni motor.
Spremnik goriva Auto Union i mnogi drugi dijelovi bili su iskorišteni sa otpada.
Završen je krajem ljeta 1946 i odmah je testiran danonoćno. Sa sestrinskim modelima 92.002 i 92.003 testiran je na svim vrstama podloga (cesta) i zajedno su prešli više od 530.000km.
Unatoč svim testiranjima i godinama još uvijek u odličnom originalnom stanju, nikada restauriran. Nalazi se u Saab muzeju u Trollhättan-u.
Tek krajem 1949, nakon 20 prototipova u javnost je pušten Saab 92 (kasnije 92B) koji se proizvodio od 1949-1959.
Kao što i većina zna, Saab je prije proizvodnje automobila proizvodio zrakoplove.
Tim zrakoplovnih stručnjaka ručno su izradili prvi Saab auto projekt 92.001. Njegova aerodinamičnost nalikuje na krilo zrakoplova, a pogoni ga DKW 18ks dvocilindrični dvotaktni motor.
Spremnik goriva Auto Union i mnogi drugi dijelovi bili su iskorišteni sa otpada.
Završen je krajem ljeta 1946 i odmah je testiran danonoćno. Sa sestrinskim modelima 92.002 i 92.003 testiran je na svim vrstama podloga (cesta) i zajedno su prešli više od 530.000km.
Unatoč svim testiranjima i godinama još uvijek u odličnom originalnom stanju, nikada restauriran. Nalazi se u Saab muzeju u Trollhättan-u.
Tek krajem 1949, nakon 20 prototipova u javnost je pušten Saab 92 (kasnije 92B) koji se proizvodio od 1949-1959.