Page 1 of 2

Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:37
by nordmaschine
Izvana imaš 3 dana posla.
Unutra 40ak minuta.

Šta bi radio s turbom?

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:41
by UrosM
Nord, rekao sam ti ono kad sam se vozio u 850 T5 kojem su u drugoj skripale gume pri 70 km/h, tad je i Pero bio sa mnom, pa je osjetio cari vece turbine :D Posto je i ovaj motor bio B5204T ali sa vecom turbinom i ono crijevo je bilo preko motora, a ne kao kod Zokija ili Mihe.

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:44
by PetarT-5
Stavio vecu turbinu i nista vise sto se tice pojacanja na motoru

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:46
by PetarT-5
Aoooooo ono nije nirmalno kao ide podkopava :D

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:49
by nordmaschine
UrosM, kakvo "crijevo je bilo preko motora"?


Super ćeš si posao umrtvljivanja pa raznošenja motora napraviti "stavivši veću turbinu i ništa".

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 17 Feb 2013 23:52
by UrosM
Kad budem za kompom saljem ti sliku da vidis, ne znam kako da ti objasnim ;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:00
by PetarT-5
Naravno to se tako kaze samo ;D

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:04
by UrosM
Evo ti razlika da vidis. Koji je bolji sistem?

Ovo je do 1994.

Image

A, ovo je od 1995.-1997.

Image

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:11
by PetarT-5
To je armirano crijevo za visoki pritisak koje je islo preko motora prikacenio na turbinu cinimi se da je tako

Re: Moj Volvo 854 T-5

PostPosted: 18 Feb 2013 00:12
by nordmaschine
Petre:
To je obično crijevo koje ide sa interkulera na usisnu granu.
Plastično, vjerovatno. "Armirana" su ti ona plava, silikonska, što čuneri vole stavljati da im auto ide brže...


@UrosM
Ovo prvo je kraće, iako ima jednu prilično oštru krivinu, ali drugo je po tom pitanju još i gore.

U biti, što kraći i ravniji put, to bolje. Manje dinamičkih gubitaka.

Re: Moj Volvo 854 T-5

PostPosted: 18 Feb 2013 00:18
by UrosM
Pa vidim i ja da je prva kraca. Ali zasto su to mijenjali? I sta ja da stavim kad motor budem stavljao?

Da, metalno crijevo je preko motora, a koljeno su gumena.

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:25
by nordmaschine
Ok, ima smisla I kod mene je tako.

Ti stavi šta nađeš, radiće posao. Ako ćeš ići preko 450ks, onda ćeš morati praviti novo ionako zbog ostalih elemenata koje bi morao mijenjati.

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:30
by UrosM
Mislim sad za sad, da ce mi biti dovoljnih 230 KS :D Pa za dalje cemo vidjeti i razmisliti, tj. ako finansije budu dozvolile :)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:51
by nordmaschine
O tome vam govorim.

Svi znaju neku teoriju ili se razbacuju brojkama, dobijaju po 20 konja na karbonskim filterima i silikonskim crijevima, itd...

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 00:55
by UrosM
Slazem se sa tobom!

Aj da ovo nastavimo negdje drugo, da ne trpamo temu covjeku bezveze :)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:01
by Kole
Stavite 2 manje turbine umesto jedne velike... :D i eto pritiska u izobilju.

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:04
by nordmaschine
Nije samo Đapanstaljer...većina vlasnika 850 turba imaju takve ideje...

Veći turbo i nije tako nužan, da se s ovim svašta napraviti...problem je što ljudi ne naštelaju kompjuter, nego samo nabiju zraka i booom.
Dizne, dizne trebaju.
Ispuh njemu i nije toliko restriktivan u odnosu na šestocilindraša, nećeš tu bogznašta dobiti.
Problem je u tome što nakon određene granice, klipovi i klipnjače ne mogu dalje držati, dihtung glave, šarafi glave, balansiranje...ee, da je sve to tako lako kao što izgleda.

Edit:
Kole:
Donekle si u pravu, a s druge strane...zavisi šta želiš od motora, elastičnost, ubrzanje ili deranje točkova.
U biti, u svakoj jednačini budženja motora imaš samo dvije varijable:
- Šta želiš od auta na kraju
- Koliko para imaš za to.

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:07
by UrosM
Potpuno si u pravu Nord.
Zato ti kazem, ja mislim da ce mi ovih 230 KS biti dovoljno. Pa u buducnosti ce pasti neki R ili Heico sa 300 i kusur konja :D Ili sta vec, ne znam :)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:13
by illswitch
nema me par sati i eto rasprava od magičnoj staklenki je dobila opaki zamah :E

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:13
by Kole
Jasno ko dan nord bar sto se mene tice zato i parodija na twin t5r. :D Prvo treba naci drugu benzinsku pumpu veceg pritiska, i regulator pritiska takodje, dizne sa vecim protokom, nove mape motora pa tek onda novu puhalicu....