Page 2 of 2

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:20
by nordmaschine
UrosM wrote:Potpuno si u pravu Nord.
Znam.
UrosM wrote:Zato ti kazem, ja mislim da ce mi ovih 230 KS biti dovoljno. Pa u buducnosti ce pasti neki R ili Heico sa 300 i kusur konja :D Ili sta vec, ne znam :)
To bi ti još koju godinu bilo najpametnije, pa onda kad stekneš još nekog znanja, vidićeš kud put vodi...

Otkako je svijeta i vijeka, ili barem (donekle) civilizovanog ljudskog društa i određene svijesti, ljudi su željeli uvijek isto:
"Više!"

Da nije bilo toga, Benz nikada ne bi napravio Patent Motorwagen, niti bi ga Bertha provozala iako je mogla i kočijom, niti bismo išli dalje od Patent Motorwagena...u krajnjoj liniji, niti bi bilo R-Sport divizije, niti T-x modela, a kamo li R-ova.

Dakle, sasvim je jasno zašto bi neko dizao snagu, nebitno da li je to mali chip-tuning sa flashanjem ECU-a od softverski jače verzije, ili nešto što Vidal Strand radi, osnova je ista - "Daj još!". To nije pitanje.

Ono što mene brine je što se ljudi tako gađaju brojkama, izmišljaju tamo neke konje i fantaziraju kako se 70ks dobija zavrtanjem dvije stvari, okretanjem tri šarafa i pritiskom na čtiri dugmeta, pri tom potpuno zanemarujući strukturni integritet, mehaničke sile i termodinamiku...ili, još češće, nemajući apslutnu predstavu šta je to.
Eto. :)

EDIT:
Kole wrote:Jasno ko dan nord bar sto se mene tice zato i parodija na twin t5r. :D Prvo treba naci drugu benzinsku pumpu veceg pritiska, i regulator pritiska takodje, dizne sa vecim protokom, nove mape motora pa tek onda novu puhalicu....
;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 18 Feb 2013 01:27
by Kole
legenda si nord :D :D :D

znam da znas pa ne moras odgovarati ;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 10:38
by zmajchek
ma kaj bus 450+ konja mozes to dobit uz par tisuca eura i bez otvaranaj motor, jer motori trpe do 500, 560 ks a prek otoga se pocinju raspadati ;) a kovani klipovi za 850 su ti oko 650 dolara tak da i nije neki trosak to.. al milion drug stvari je tu.. bez 10000 eura nes doc ni blizu tim konjima..


a da kazem da iskoristivosta za svaki dan auto je nikakva.. bolje za te novce kupit s60r ;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 10:39
by zmajchek
Kole wrote:Stavite 2 manje turbine umesto jedne velike... :D i eto pritiska u izobilju.


bolje jedan veliki nego dve male ;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 11:55
by nordmaschine
zmajchek wrote:ma kaj bus 450+ konja mozes to dobit uz par tisuca eura i bez otvaranaj motor,
Zavisi...
zmajchek wrote:jer motori trpe do 500, 560 ks a prek otoga se pocinju raspadati ;)
Na čemu trpe 500+ks?...
zmajchek wrote:ja kovani klipovi za 850 su ti oko 650 dolara tak da i nije neki trosak to.
Zavisi...
zmajchek wrote:al milion drug stvari je tu.. bez 10000 eura nes doc ni blizu tim konjima...
Ne nužno.
zmajchek wrote:a da kazem da iskoristivosta za svaki dan auto je nikakva...
Zašto?
zmajchek wrote:bolje za te novce kupit s60r.
Kako kome, kako zašto...
zmajchek wrote:
Kole wrote:Stavite 2 manje turbine umesto jedne velike... :D i eto pritiska u izobilju.


bolje jedan veliki nego dve male ;)
Za šta?

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 12:44
by zmajchek
nordmaschine wrote:
zmajchek wrote:ma kaj bus 450+ konja mozes to dobit uz par tisuca eura i bez otvaranaj motor,
Zavisi...
zmajchek wrote:jer motori trpe do 500, 560 ks a prek otoga se pocinju raspadati ;)
Na čemu trpe 500+ks?... nakon 560 ks bez otvaranja je obicno blok pukao, a ovo ostalo je cak ostalo citavo..
zmajchek wrote:ja kovani klipovi za 850 su ti oko 650 dolara tak da i nije neki trosak to.
Zavisi... wiseco za 2.3 t5 kosta 650 dolara s postarinom.
zmajchek wrote:al milion drug stvari je tu.. bez 10000 eura nes doc ni blizu tim konjima...
Ne nužno. i preko te cjene ide.. ak oces da sve normalno fukcionira al i nemora biti..
zmajchek wrote:a da kazem da iskoristivosta za svaki dan auto je nikakva...
Zašto?
zmajchek wrote:bolje za te novce kupit s60r.
Kako kome, kako zašto...
zmajchek wrote:
Kole wrote:Stavite 2 manje turbine umesto jedne velike... :D i eto pritiska u izobilju.


bolje jedan veliki nego dve male ;)
Za šta?
za sve, obicno cca 600 konja uzimaju jedna veliki turbo a nakon toga prelaze na bi turbo...

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 12:46
by zmajchek
a htio sam rec da ni 250 konja nemre maskimalno iskoristit prosjecan vozaca, nemre ni 50 posto snage iskoristi... a kamoli 450.. za svaki dan nepotrebno

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 12:55
by nordmaschine
zmajchek wrote:za sve, obicno cca 600 konja uzimaju jedna veliki turbo a nakon toga prelaze na bi turbo...

Ne nužno...kažem ti, zavisi od namjene motora...
zmajchek wrote:a htio sam rec da ni 250 konja nemre maskimalno iskoristit prosjecan vozaca, nemre ni 50 posto snage iskoristi... a kamoli 450.. za svaki dan nepotrebno
Ja baš nekako ne vjerujem da će "prosječan vozač" uzeti ni stock T-5 od 226ks, kamo li dalje...

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 13:00
by zmajchek
nordmaschine wrote:
zmajchek wrote:za sve, obicno cca 600 konja uzimaju jedna veliki turbo a nakon toga prelaze na bi turbo...

Ne nužno...kažem ti, zavisi od namjene motora...
zmajchek wrote:a htio sam rec da ni 250 konja nemre maskimalno iskoristit prosjecan vozaca, nemre ni 50 posto snage iskoristi... a kamoli 450.. za svaki dan nepotrebno
Ja baš nekako ne vjerujem da će "prosječan vozač" uzeti ni stock T-5 od 226ks, kamo li dalje...



istina...

al da ga slozit na toliku konjazu treba masu eura ;)

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 15:03
by illswitch
nordmaschine wrote:Nije samo Đapanstaljer...većina vlasnika 850 turba imaju takve ideje...

Veći turbo i nije tako nužan, da se s ovim svašta napraviti...problem je što ljudi ne naštelaju kompjuter, nego samo nabiju zraka i booom.
Dizne, dizne trebaju.
Ispuh njemu i nije toliko restriktivan u odnosu na šestocilindraša, nećeš tu bogznašta dobiti.
Problem je u tome što nakon određene granice, klipovi i klipnjače ne mogu dalje držati, dihtung glave, šarafi glave, balansiranje...ee, da je sve to tako lako kao što izgleda.


Daaaaa.... konji, sobowi, kilowatti, nikad ih dosta :E

Potegla se polemika oko mighty T5 motora za kojeg su valjda svi vlasnici uvjereni da sa par okretaja magičnog šrafa može učiniti čudo-neviđeno. Budući da i sam imam tu čarobnu staklenku, moram priznati da je to daleko od istine. Nafrljiti boost može svatko tko zna okrenuti kotačić mbc-a, a voziti se više desetaka tisuća km bez otvaranja motora, e to je već malo ozbiljniji izazov. Neki vlasnici 850-ki su se sami s vremenom uvjerili da jedno su priče, a drugo je realnost tog nepoderivog motora. To što serviraju hvalospjeve izvršenim kill listama, pa par mjeseci poslije pokunjeno (ne)izvješavaju o puknutim košuljicama i "naprasitim generalkama"... nažalost to zna često biti gorka istina. Boosteri ne uzimaju u obzir "sitnice" kao što su dovoljna količina goriva, hlađenje motora i sl. a koje su ključni preduvjet adekvatne snage i izdržljivosti/trajnosti :E

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 20:56
by nordmaschine
brawo

Re: Whiteblock turbanje

PostPosted: 19 Feb 2013 21:15
by Kole
illswitch wrote:
Daaaaa.... konji, sobowi, kilowatti, nikad ih dosta :E

Potegla se polemika oko mighty T5 motora za kojeg su valjda svi vlasnici uvjereni da sa par okretaja magičnog šrafa može učiniti čudo-neviđeno. Budući da i sam imam tu čarobnu staklenku, moram priznati da je to daleko od istine. Nafrljiti boost može svatko tko zna okrenuti kotačić mbc-a, a voziti se više desetaka tisuća km bez otvaranja motora, e to je već malo ozbiljniji izazov. Neki vlasnici 850-ki su se sami s vremenom uvjerili da jedno su priče, a drugo je realnost tog nepoderivog motora. To što serviraju hvalospjeve izvršenim kill listama, pa par mjeseci poslije pokunjeno (ne)izvješavaju o puknutim košuljicama i "naprasitim generalkama"... nažalost to zna često biti gorka istina. Boosteri ne uzimaju u obzir "sitnice" kao što su dovoljna količina goriva, hlađenje motora i sl. a koje su ključni preduvjeti adekvatne snage i izdržljivosti/trajnosti :E


Pazi kad sam bio ubedjen da je ovo pisao mr smith. A ono mr anderson. Tek sad sam jbt provalio...
:lol: :lol: :lol: