Kupovina 850


Prvi FWD

User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 20 Aug 2013 10:06

Kupovina 850

Kako prolazi vreme nekako mi ovaj model postaje interesantniji od serije 7/9 (znam, Kole ce da me stavi u top, ali 940 se nece prodavati), pretezno zbog vece bezbednosti i FWD, jer zaista mi treba prohodan auto za voznju po snegu, iako mi se subjektivno RWD mnogo vise dopada.

Na sta obrtiti paznju pri kupovini?
Koji motor je bolji za svaki dan 10v ili 20v?
Pretpostavljam da u odnosu na seriju 7/9 treba vise paznje da obratim na motor, ali sta jos treba da gledam?

Otvorio sam ovde temu jer se nadam da ce i jos nekome koristiti :D
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori

Joined: 01 Feb 2013 00:28

Volvo: 244, 940T

Post 20 Aug 2013 15:10

Re: Kupovina 850

Pa nemoj covjeka na zlo nagovarat. 20v ti je ok, iako trosi dosta i nije bas da je jurilica al se u princupu ne kvare i pouzdani su. Za razliku od t5. Ja bi tdi-a uzo da tak nesto kupujem, sto mladjeg. S70 po mogucnosti. Benzinca s70 do 99, nakon toga su nakrcani elektronikom i imaju 5 bobina koje su skupe i etm koji je isto skup a nemozes ga zamijeniti bez servisa jer je vec cambus pa mora proc protokol za povezivanje.
Ju dont hev mani tu pej maj tajm.
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 20 Aug 2013 21:56

Re: Kupovina 850

Ne T5 jer bi to bio primarni auto za svaki dan, dizeli su preko 2000ccm i registracija se sa 180e ovde penje na 400 i nesto, a voznja na plin i dizel je priblizno isti trosak.
Jurilica kosta, za sada je bitno da je pouzdan, a uvek se moze ubaciti t5 motor iz nekog stranca :D

Mene posebno interesuje ta razlika izmedju 10v i 20v.
Kolika je razlika u potrosnji, kako se koji vozi na autoputu, koja mu je optimalna brzina na autoputu (znate na sta mislim, sto veca brzina sa sto manjom potrosnjom, kao sto je na ovome 940 optimum 130kmh), koliko je koji motor elastican.
Ja znam da je na papiru razlika oko 18KS, ali to je papir, nemam priliku da probam pa moram ovako da vas gnjavim :)
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 20 Aug 2013 22:25

Re: Kupovina 850

Pa pretpostavljam da nisu veci potrosaci od serije 7/9. 940 2.3 automatik trosi 12-25lit plina, sve zavisi gde se i kako vozi, pod kojim opterecenjem, i to sa vakumskim plinom.
Ja znam da ne moze da trosi kao peglica, ali nadam se da ne prelazi 15ak litara benzina po gradu... i 10ak na otvorenom...
Malo ste me zbunili, jer su to ipak noviji motori od redblockova...
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori

Post 20 Aug 2013 22:58

Re: Kupovina 850

Uzmi T5.
Ti 20v non-turbo motori su najgori za 850. Svi ostali dolaze u obzir. Ja ga imam u svom i molim Boga sto prije da ga maknem!
Pa meni je ovaj 20v dok je bio normalan trosio na otvorenom oko 9, a kroz grad umije on da popije 12-13l.
Tako da i moj glas ide u korist T5 :)
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 20 Aug 2013 23:01

Re: Kupovina 850

Znaci da gledam 10v?
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr anderson

Joined: 22 Jan 2013 01:47

Location: yege

Volvo: .

PMV: i30

Post 20 Aug 2013 23:55

Re: Kupovina 850

Znači ne gledaj ništa :lol:
nordic renegade team member
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 760,

SAAB: 900 T16

PMV: P2

Post 21 Aug 2013 02:44

Re: Kupovina 850

illswitch wrote:Znači ne gledaj ništa :lol:

Pa tak.


Što kaže Markov potpis, crvenu blokčinu mogu pokvariti samo opasno loši majstori i opet se uz manje ili više spolnih odnosa to napravi, dok magičnu staklenku malo ko može da ne pokvari...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 21 Aug 2013 15:19

Re: Kupovina 850

Znaci po vama samo t5 da kupim, a ostalo ne valja :)

Zar je moguce da su toliko kvarljivi?
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr anderson

Joined: 22 Jan 2013 01:47

Location: yege

Volvo: .

PMV: i30

Post 21 Aug 2013 15:27

Re: Kupovina 850

Ma ekipa ti želi reći da motori bez turba u 8ači su žilavi i jako izdržljivi, ali fun faktor 0 i puno troše s obzirom na sve. S druge strane T5 je sve suprotno od toga... pa ti sad "razmisli" što želiš :driv:
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 21 Aug 2013 18:56

Re: Kupovina 850

Pa u Srbiji cu T5 naci nikada... ima jedan poludivlji, covek ga ceni 3999e i deluje rastureno vise puta... :wall:

Zato sam pitao 10v ili 20v koji bi radio posao neko vreme pa mi je mnogo lakse naci t5 da valja iz stranca ili nekog slupanog :smile:

Koliko sam shvatio i 10v i 20v isto trose, 20v je osetljiviji ali malo jaci...
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 760,

SAAB: 900 T16

PMV: P2

Post 22 Aug 2013 01:55

Re: Kupovina 850

Ejs, ma kako je moguće da 20v atmosferac ima veću kompresiju od T5?

:E


Daj ti Marko da mi tebi složimo neku ljutu T4-ku na taj tvoj motor u 940, ionako imaš 531 glavu i VX3 bregastu, samo malo igre sa klipovima i kolji T5-ice sa manualcem, znam da je to ono što ti ustvari fali, taj auto sad ne ide nikud a ti bi jurio...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 22 Aug 2013 10:13

Re: Kupovina 850

nordmaschine wrote:Daj ti Marko da mi tebi složimo neku ljutu T4-ku na taj tvoj motor u 940, ionako imaš 531 glavu i VX3 bregastu, samo malo igre sa klipovima i kolji T5-ice sa manualcem, znam da je to ono što ti ustvari fali, taj auto sad ne ide nikud a ti bi jurio...


Crveni neka ostane u frabrickom stanju. Ima jedan pristojan b230fb ali nece da spusti cenu, a nema nista od opreme...

Nije problem otvoriti i srediti za sebe, ali bih svakako izbegao to jer naredne 2god nema uopste vremena za to...
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 760,

SAAB: 900 T16

PMV: P2

Post 22 Aug 2013 12:36

Re: Kupovina 850

A sad bih rekao i da je ono što je UrosM mjerio kompresija, izražena u bar-ima, a koja označava radni pritisak u cilindrima, dok je to što piše u Autodatama i ostalim vjerovatno kompresioni odnos, koji označava odnos zapremine cilindra kad je klip u DMT i GMT.
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 11 Feb 2013 14:04

Location: Zagreb

Volvo: volvo 850

Post 23 Aug 2013 07:11

Re: Kupovina 850

ja imam 10v automatik i mogu ti rec da je dobar za autoput,lijen je,nije to za ganjat motor a trosi 12 gradske i 10 otvorene ceste (150kmh na 3600okr) sto je po meni skroz ok,ne slinis po cesti i ne dere se motor
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 23 Aug 2013 10:07

Re: Kupovina 850

Jagi wrote:ja imam 10v automatik i mogu ti rec da je dobar za autoput,lijen je,nije to za ganjat motor a trosi 12 gradske i 10 otvorene ceste (150kmh na 3600okr) sto je po meni skroz ok,ne slinis po cesti i ne dere se motor


E hvala, bas to me je zanimalo. :thup:
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori

Joined: 01 Apr 2013 23:22

Location: Sweden

Volvo: 855 R

Post 25 Aug 2013 23:45

Re: Kupovina 850

Vozio sam nekih godinu i po jednog od 10v i onda opet nekih godinu i po jednog 20v, ili ti GLT-a 97god da budemo precizniji. Daleko vise zadovoljan sam bio sa GLT-om, imao sam 30ks ekstra na raspolaganju, a potrosnja je bila ista, posle chipovanja potrosnja na otvorenom cak je bila spala ispod 8l na 100km, uspeo sam cak i na 7,4l na 100km da ga spustim kada sam ga vozio dva dana za redom na putevima 70-90, voznja je bila tu 10-15km preko ogranicenja i zimski uslovi puteva, em nekih 150km sa 4 felne i gume u gepeku, dok onog od 10v sto sam imao minimalno sam uspeo da spustim na 8,5l na 100km.. Tako da moj savet je pucaj na 20v svakako, mnogooo bolji prilikom prestizanja, dobijas u vecini slucajeva vise opreme, potrosnja ista pa cak i nesto niza u 20v, em ako uzimas gledaj da uzmes 96 godiste GLT-a, jer ne znam kako, ali 97-ice trose nesto vise nego 96-ice. :)
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 08 Sep 2013 16:03

Re: Kupovina 850

Hvala, znaci ako se odlucim za 850 onda da gledam taj 2.0 20v ili t5.
A sto se tice enterijera, jel normalno da se svima gornji deo table odvaja ili su im se otvarali jastuci?

Image
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 08 Sep 2013 18:19

Re: Kupovina 850

Nema fabricki ili je ispaljen?
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 760,

SAAB: 900 T16

PMV: P2

Post 08 Sep 2013 21:38

Re: Kupovina 850

Da ima airbag, bio bi u tom gornjem dijelu, kao na mojoj 960, imaš negdje na slikama.

Uglavnom, normalno je da se to odvaja, tako su napravljene table, iz dva dijela, što je po meni super, pošto kad čačkaš nešto oko satova ili ventilacije, možeš skinuti samo ovaj gornji dio, ne moraš pola auta rasturiti kao na 960, koja ima vizualno skoro identičnu tablu (i isto je gornji dio crni, donji u boji ostatka unutrašnjosti), ali je iz jednog komada.

Pretpostavljam da je to što je "zinula" posljedica nestručnog skidanja pri kom su polomljene neke žabice ili nisu vraćeni svi šarafi, tako nešto.
nordic renegade team member
Next

Return to 400/800

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.