Page 2 of 2

Re: Kupovina 850

PostPosted: 09 Sep 2013 13:25
by illswitch
Istina, deformira se od topline...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 09 Sep 2013 14:51
by UrosM
Moja greska... Mislio sam na uvijanje.

Re: Kupovina 850

PostPosted: 09 Sep 2013 22:00
by 86markom
Sad mi je sve dosta jasnije :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 10 Sep 2013 14:58
by BornZombie
Inace glavne boljke gledaj da je sve suvo izmedju motora i menjaca, ako nije samo se okreni i idi odatle jer menjac ces morati da skidas. :) Slusaj motor dobro kako radi kad je hladan hidraulicni "podizaci ventila" ili kako se vec zovu tu znaju da dotraju, inace ono standardno, kocnice overi dobro, rucnu proveri tako sto ces da kazem nosom da stanes u brdu na gore, standarnda greska na 850-kama jeste da rucna hvata dobro dok je nos okrenut ka nizbrdici, ali ako stanes da kazemo nosem na gore ne hvata nista i auto ide nazad, mortizere obavezno gledaj, ako su nivomat pazi se dobro jer kostaju oko 400-600e komad, napred sve jbg tezak auto sa prednjim pognom, i to bi od prilike bilo to. :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 10 Sep 2013 20:41
by nordmaschine
A ako ne valja ručna, da ga ne kupuje? :E

Re: Kupovina 850

PostPosted: 10 Sep 2013 21:32
by BornZombie
Sa nivomatom ciljao sam na karavan jbg, ne znam kako je sa sedanima nazalost, vozim samo karavane tako da automatski pucam na nivomat - moj ih nazalost ima. :D


Nord - ajde ne zajebavaj, znas i sam sta sam mislio. :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 07 Nov 2013 16:49
by 86markom
Sta mislite o B5204T motoru, tj 2.0 t5, posto bih isao da gledam jedan takav... Ima l ito veze sa t5, mislim po pouzdanosti i kvalitetu?

Re: Kupovina 850

PostPosted: 07 Nov 2013 18:17
by illswitch
Sve je to manje više slično, manje snage u startu ali ništa toliko dramatično... Bitno je da je auto održavan i nije "zgažen", jer u suprotnom te čeka "zabava"...