Page 1 of 2

Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 10:06
by 86markom
Kako prolazi vreme nekako mi ovaj model postaje interesantniji od serije 7/9 (znam, Kole ce da me stavi u top, ali 940 se nece prodavati), pretezno zbog vece bezbednosti i FWD, jer zaista mi treba prohodan auto za voznju po snegu, iako mi se subjektivno RWD mnogo vise dopada.

Na sta obrtiti paznju pri kupovini?
Koji motor je bolji za svaki dan 10v ili 20v?
Pretpostavljam da u odnosu na seriju 7/9 treba vise paznje da obratim na motor, ali sta jos treba da gledam?

Otvorio sam ovde temu jer se nadam da ce i jos nekome koristiti :D

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 15:10
by ruka
Pa nemoj covjeka na zlo nagovarat. 20v ti je ok, iako trosi dosta i nije bas da je jurilica al se u princupu ne kvare i pouzdani su. Za razliku od t5. Ja bi tdi-a uzo da tak nesto kupujem, sto mladjeg. S70 po mogucnosti. Benzinca s70 do 99, nakon toga su nakrcani elektronikom i imaju 5 bobina koje su skupe i etm koji je isto skup a nemozes ga zamijeniti bez servisa jer je vec cambus pa mora proc protokol za povezivanje.

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 21:56
by 86markom
Ne T5 jer bi to bio primarni auto za svaki dan, dizeli su preko 2000ccm i registracija se sa 180e ovde penje na 400 i nesto, a voznja na plin i dizel je priblizno isti trosak.
Jurilica kosta, za sada je bitno da je pouzdan, a uvek se moze ubaciti t5 motor iz nekog stranca :D

Mene posebno interesuje ta razlika izmedju 10v i 20v.
Kolika je razlika u potrosnji, kako se koji vozi na autoputu, koja mu je optimalna brzina na autoputu (znate na sta mislim, sto veca brzina sa sto manjom potrosnjom, kao sto je na ovome 940 optimum 130kmh), koliko je koji motor elastican.
Ja znam da je na papiru razlika oko 18KS, ali to je papir, nemam priliku da probam pa moram ovako da vas gnjavim :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 22:25
by 86markom
Pa pretpostavljam da nisu veci potrosaci od serije 7/9. 940 2.3 automatik trosi 12-25lit plina, sve zavisi gde se i kako vozi, pod kojim opterecenjem, i to sa vakumskim plinom.
Ja znam da ne moze da trosi kao peglica, ali nadam se da ne prelazi 15ak litara benzina po gradu... i 10ak na otvorenom...
Malo ste me zbunili, jer su to ipak noviji motori od redblockova...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 22:58
by UrosM
Uzmi T5.
Ti 20v non-turbo motori su najgori za 850. Svi ostali dolaze u obzir. Ja ga imam u svom i molim Boga sto prije da ga maknem!
Pa meni je ovaj 20v dok je bio normalan trosio na otvorenom oko 9, a kroz grad umije on da popije 12-13l.
Tako da i moj glas ide u korist T5 :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 23:01
by 86markom
Znaci da gledam 10v?

Re: Kupovina 850

PostPosted: 20 Aug 2013 23:55
by illswitch
Znači ne gledaj ništa :lol:

Re: Kupovina 850

PostPosted: 21 Aug 2013 02:44
by nordmaschine
illswitch wrote:Znači ne gledaj ništa :lol:

Pa tak.


Što kaže Markov potpis, crvenu blokčinu mogu pokvariti samo opasno loši majstori i opet se uz manje ili više spolnih odnosa to napravi, dok magičnu staklenku malo ko može da ne pokvari...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 21 Aug 2013 15:19
by 86markom
Znaci po vama samo t5 da kupim, a ostalo ne valja :)

Zar je moguce da su toliko kvarljivi?

Re: Kupovina 850

PostPosted: 21 Aug 2013 15:27
by illswitch
Ma ekipa ti želi reći da motori bez turba u 8ači su žilavi i jako izdržljivi, ali fun faktor 0 i puno troše s obzirom na sve. S druge strane T5 je sve suprotno od toga... pa ti sad "razmisli" što želiš :driv:

Re: Kupovina 850

PostPosted: 21 Aug 2013 18:56
by 86markom
Pa u Srbiji cu T5 naci nikada... ima jedan poludivlji, covek ga ceni 3999e i deluje rastureno vise puta... :wall:

Zato sam pitao 10v ili 20v koji bi radio posao neko vreme pa mi je mnogo lakse naci t5 da valja iz stranca ili nekog slupanog :smile:

Koliko sam shvatio i 10v i 20v isto trose, 20v je osetljiviji ali malo jaci...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 22 Aug 2013 01:55
by nordmaschine
Ejs, ma kako je moguće da 20v atmosferac ima veću kompresiju od T5?

:E


Daj ti Marko da mi tebi složimo neku ljutu T4-ku na taj tvoj motor u 940, ionako imaš 531 glavu i VX3 bregastu, samo malo igre sa klipovima i kolji T5-ice sa manualcem, znam da je to ono što ti ustvari fali, taj auto sad ne ide nikud a ti bi jurio...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 22 Aug 2013 10:13
by 86markom
nordmaschine wrote:Daj ti Marko da mi tebi složimo neku ljutu T4-ku na taj tvoj motor u 940, ionako imaš 531 glavu i VX3 bregastu, samo malo igre sa klipovima i kolji T5-ice sa manualcem, znam da je to ono što ti ustvari fali, taj auto sad ne ide nikud a ti bi jurio...


Crveni neka ostane u frabrickom stanju. Ima jedan pristojan b230fb ali nece da spusti cenu, a nema nista od opreme...

Nije problem otvoriti i srediti za sebe, ali bih svakako izbegao to jer naredne 2god nema uopste vremena za to...

Re: Kupovina 850

PostPosted: 22 Aug 2013 12:36
by nordmaschine
A sad bih rekao i da je ono što je UrosM mjerio kompresija, izražena u bar-ima, a koja označava radni pritisak u cilindrima, dok je to što piše u Autodatama i ostalim vjerovatno kompresioni odnos, koji označava odnos zapremine cilindra kad je klip u DMT i GMT.

Re: Kupovina 850

PostPosted: 23 Aug 2013 07:11
by Jagi
ja imam 10v automatik i mogu ti rec da je dobar za autoput,lijen je,nije to za ganjat motor a trosi 12 gradske i 10 otvorene ceste (150kmh na 3600okr) sto je po meni skroz ok,ne slinis po cesti i ne dere se motor

Re: Kupovina 850

PostPosted: 23 Aug 2013 10:07
by 86markom
Jagi wrote:ja imam 10v automatik i mogu ti rec da je dobar za autoput,lijen je,nije to za ganjat motor a trosi 12 gradske i 10 otvorene ceste (150kmh na 3600okr) sto je po meni skroz ok,ne slinis po cesti i ne dere se motor


E hvala, bas to me je zanimalo. :thup:

Re: Kupovina 850

PostPosted: 25 Aug 2013 23:45
by BornZombie
Vozio sam nekih godinu i po jednog od 10v i onda opet nekih godinu i po jednog 20v, ili ti GLT-a 97god da budemo precizniji. Daleko vise zadovoljan sam bio sa GLT-om, imao sam 30ks ekstra na raspolaganju, a potrosnja je bila ista, posle chipovanja potrosnja na otvorenom cak je bila spala ispod 8l na 100km, uspeo sam cak i na 7,4l na 100km da ga spustim kada sam ga vozio dva dana za redom na putevima 70-90, voznja je bila tu 10-15km preko ogranicenja i zimski uslovi puteva, em nekih 150km sa 4 felne i gume u gepeku, dok onog od 10v sto sam imao minimalno sam uspeo da spustim na 8,5l na 100km.. Tako da moj savet je pucaj na 20v svakako, mnogooo bolji prilikom prestizanja, dobijas u vecini slucajeva vise opreme, potrosnja ista pa cak i nesto niza u 20v, em ako uzimas gledaj da uzmes 96 godiste GLT-a, jer ne znam kako, ali 97-ice trose nesto vise nego 96-ice. :)

Re: Kupovina 850

PostPosted: 08 Sep 2013 16:03
by 86markom
Hvala, znaci ako se odlucim za 850 onda da gledam taj 2.0 20v ili t5.
A sto se tice enterijera, jel normalno da se svima gornji deo table odvaja ili su im se otvarali jastuci?

Image

Re: Kupovina 850

PostPosted: 08 Sep 2013 18:19
by 86markom
Nema fabricki ili je ispaljen?

Re: Kupovina 850

PostPosted: 08 Sep 2013 21:38
by nordmaschine
Da ima airbag, bio bi u tom gornjem dijelu, kao na mojoj 960, imaš negdje na slikama.

Uglavnom, normalno je da se to odvaja, tako su napravljene table, iz dva dijela, što je po meni super, pošto kad čačkaš nešto oko satova ili ventilacije, možeš skinuti samo ovaj gornji dio, ne moraš pola auta rasturiti kao na 960, koja ima vizualno skoro identičnu tablu (i isto je gornji dio crni, donji u boji ostatka unutrašnjosti), ali je iz jednog komada.

Pretpostavljam da je to što je "zinula" posljedica nestručnog skidanja pri kom su polomljene neke žabice ili nisu vraćeni svi šarafi, tako nešto.