Page 1 of 2

850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 01:36
by 86markom
Posto sam pazario beli blok i prevalio 300km bez problema, pojavili su se problemi :wall:

Naime od kako sam ga kupio primetio sam da sporije vraca obrtaje, pretpostavljam da je to normalno
auto ne dimi, turbina ne zvizdi, a kompresija je svuda ista
problem koji se javio je da nece da primi gas, nekada prokine i onda se lepo vrti i vuce, a nekada pocne da stuca i ugasi se

U pocetku je sve normalno radilo, ali ja sam za 30okm upeo da projurim kroz neku baru, te od tada papucica gasa ume da kao zaglavi u nultom polozaju pa malo jacom nogom se pomeri i posle je sve lagano
zatim sam silom prilika isao po malo truckavijem putu (lose okrpljen put).

Pokusacu sutra da ocistim razvodnu kapu, ako se eventualno nakupio kondenz u njoj, meni lici na neki problem ili sa strujom ili sa vakumom :lol:
sve kontakte bobine sam proverio, kao i kleme i to je ok, takodje sam dzekove maf-a i iac-a vadio i vracao i sve je isto, auto ili radi savrseno mirno i bez problema ili mu se jave te cudne pojave...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 04:54
by nordmaschine
Pogledaj leptir, MAF, TPS...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 11:59
by Kole
Dijagnostika? OBD

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 12:07
by 86markom
Leptir deluje cisto, i autu ne varijaju obrtaji samo kao da teze sagoreva.
Maf je ok jer cim skinem kontakt sa njega auto jedva radi, TPS nisam dirao jer mi je zavucen...
Poceo je da prima gas, ali i dalje kao da na leru lose sagoreva i sporo vraca obrtaje
Ocistio sam i podmazao IAC koji je u odnosu na 940 neverovatno labav i klimav, nakon cega se idalje gusio kada naglo dodam gas
onda sam skinuo poklopac i kablove malo radvojio i svaki vadio pa vratio na svecicu i nakon toga je poceo da prima gas
Sutra cu u servis pa da vidimo sta ce da ispadne

Sto se tice dijagnostike, uopste nemam na poziciji a6 konektor niti zicu,
nasao sam na netu da bi tu trebalo da dodje bela zica, ali je nema, ispratio sam kablove dokle sam mogao i razmotavao buzir ali je nema.
Nije mi najjasnije, instalacija deluje fabricki, ako je i neko petljao zasto bi izostavio taj kabal...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 17:41
by nordmaschine
Koje je godište auto?

Frtajler, kablovi i svjećice...vidi da svakako preventivno promijeniš svjećice i pazi da podesiš zazore. Meni se ne da, pa ih ubijem u tisuću hiljada metara... I skini ih tu i tamo, vidi kakve su, to sve govori...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 18:29
by 86markom
1994 godiste
Svecice su skidane pre nedelju dana kada je merena kompresija i u dobrom su stanju nakon ko zna koliko km (na njima pise volvo) i zazor je podesen jer su se bile malo pojele, pa sam planirao da menjam za 2000km kada budem menjao ulje.
Malo mi je kapa nepristupacna na ulici da je skidam, pa cu videti sutra, a listajuci net i iz prethodnog iskustva sa 940 moguce je da je i throttle body iako izgleda cisto, ne znam sta drugo moze da utice da se obrtaji sporo spustaju...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 19:18
by Kole
Ne rece jesi procitao greske sa OBD? I na plinu i na benzinu imas problem sa tim obrtajima?

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 11 Mar 2014 21:24
by illswitch
Ako nema upaljene lampice lamde sonde onda i nema greške. Razvodna kapa ti je vrlo dostupna, ali u ovom slučaju nekako mi smrdi da je problem u sistemu vakuma, negdje je falš zrak. Osjetljiv je T5 i to poprilično. Kaže Kole da imaš plin, dobro je potvrditi jel problem na oba "goriva" 8-)

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 12 Mar 2014 13:12
by 86markom
Problem je i na benzin i na plin, obd kaze da je greska lambde (to mi je ok zbog plina) i da je greska MAF-a. Ali tako je bilo i kada sam ga uzeo pa nije pravio problem.
Bio sam u servisu, ocistili su MAF i auto radi nesto bolje, nisu imali drugi da mi stave pa da vozim tako par dana, pa sad trazim drugi da stavim pa da vidimo dal je Gremlin ulovljen :smile:
Svakako cu premeriti parametre koje budem mogao da premerim na MAFu

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 14 Mar 2014 12:39
by 86markom
Za sada je sigurno da je porpiskio regulator pritiska goriva pa time remeti i vakuum itd...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 15 Mar 2014 15:16
by Kole
Evo ga taj T5 sto se kao gasi u naslovu teme.
Samo sto ja u test voznji uopste nisam ustanovio da se gasi. :?: :?
Mozda po nekad ima malo nemirniji rad na leru i padaju sporo obrtaji kad pustis gas ali to je za mene skroz nebitan problemcic.
Tako da ja tu skoro nista ne bi dirao. :lol: Al znajuci Marka radice on uskoro ko sat mirno i precizno.
Auto ide super. :thup:

Image

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 15 Mar 2014 16:18
by 86markom
Zhavaljujuci Koletu promenjen je regulator pristiska i ociscena i proverena kapa (i dopunjena klima).
Auto se isto ponasa, mada mislim da ce ujutru odmah imati snage, jer je tu drugi regulator pritiska, ostalo je jos da proverim kablove, promenim svecice i ocistim Throttle body... :smile:

Image

Image

i naravno jedan je Kole koji je imao apsolutno nepohodnu stvar za ovaj kvar :clap: :thup:

Image

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 15 Mar 2014 20:20
by nordmaschine
Fino izgleda tepet, ali Koletova šesnajska je brutalna.

Ozbiljno, kako ide auto?

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 15 Mar 2014 21:58
by illswitch
Kole odlična fotka, 850 se skoro i ne vidi :lol:

Nego Marko, kad je sad manje-više sve pod kontrolom prema riječima Koleta, daj malo dojmova u stilu 940 vs. 850. Razliku u soobovima znamo :lol:

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 16 Mar 2014 12:38
by 86markom
imam bas razlika koje sam uocio, ne znam da li da otvorim i novu temu recimo pod nazivom 8vs9 licni utisci ili kako vec, jer ipak kratko vozim i jedan i drugi u odnosu na vas pa mi je malo bezveze da tu sad penim kao da poznajem svaki sraf :)
U sustini ja bih suptilono rekao to sto sam uocio samo neka moderator kaze gde :)
Bas sam juce pricao sa Koletom, a i on je probao malo t5...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 16 Mar 2014 12:50
by nordmaschine
A ono, u nedostatku boljeg podforuma za tako nešto, otvori na DIY podforumu, to je onaj donji skroz...

Nema veze što ih kratko imaš, duboko se unosiš u tematiku, baš me zanima šta imaš za reći...

EDIT:
A daj i otvori temu na Kantama, vrijeme mu je...

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 16 Mar 2014 14:02
by 86markom
Temu u kantama cu otvoriti cim resim ove misterije, a poredjenje sam napisao, hteo sam kratko, al ne vredi :D

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 22 Mar 2014 17:58
by 86markom
Samo da se javim da su jos neki problemi otklonjeni i da auto sve bolje radi :smile:
Skinuo sam Throttle Body i pored ciscenja sam nasao uzrok sporog vracanja obrtaja i zaglavljivanja papucice gasa i resio.
Uzgred sam proverio i TPS i on je ispravan...
U pitanju je opruga koja vraca leptir u nulti polozaj, neko je iskrivio "otpor" opruge pa pored toga sto nije radila svoj posao, neko je podesavao granicnik leptira tako da je ovaj pre blokirao unutar samog tela, nego sto bi granicnik kojim se steluje ler gas, delovao. Otuda objasnjenje sto mi je glavila papucica gasa posle malo brze voznje, vazduh bi nabio klapnu tako da nije htela da se mrdne.

Image

Image

Image

Promenio sam i svecice pre par dana, ali je rad motora ostao isti, nakon ciscenja TBa benzin radi perfektno na leru, plin nekad perfektno nekad malo neravnomernije (to cu sa plinadzijom da vidim posto 3god plin nije servisiran)
obrtaje vraca kako treba i koci motorom i papucica gasa ne glavi.

Potrebna mi je pomoc clanova iz SRB, gde mogu da kupim dobre nosace motora, i one gume sto se nalaze na vrhu prednjih opruga, tj guma u kojoj se opruga zavrsava?

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 22 Mar 2014 22:29
by Kole
86markom wrote:Potrebna mi je pomoc clanova iz SRB, gde mogu da kupim dobre nosace motora, i one gume sto se nalaze na vrhu prednjih opruga, tj guma u kojoj se opruga zavrsava?


Probaj da nabavis te delove kod Marka.
www.svezavolvo.com

Re: 850 2.0 t5 gasi se

PostPosted: 22 Mar 2014 23:15
by illswitch
A ja mislio da je site www.volvodzinikole.com :lol: