12 Feb 2014 11:46 by Volvo Ocean Race
Procitao sam sve sto si napisao, hvala veoma korisno za sve nas koji imamo XC i koji ga namijeravaju
kupiti.
Da se vratim na ono testiranje kocnica na tehnickom sto je i mene sokiralo kad je u Ljubljani na AMZS
tehnicar sjeo u auto i nekoliko puta energicno zakocio da sam cuo POK POK i zapitao se pa sta ovaj
radi, dali zna da xc90 ima Haldex itd? Nakon toga nakon nekoliko desetina hiljada km meni je crknuo
bevel gear ili kutni prenos...1860 Eura nov placen montiran.
Mislim, da cu paziti, da kazem imam Juna opet tehnicki da to NE radi vise barem ne na taj nacin.
Pitam se sta je pravilna procedura u tom slucaju?
Sto se tice off road, dajte decki zaboravite, da je XC napravljen za off road, nije nikako niti ima
odgovarajuce dijelove nosaca kotaca, zglobova i prenosa namijenjene bilo kakvog ozbiljnijem
van cestovnom igranju. Unisticete auto 100%.
Izaci u sumu, brdo, snijeg i tako to nema problema ali svako divljanje i skakanje ko sto
imate prilike da vidite na You TUbe po Rusiji i slicnim 100% dovodi do lomljenja, savijanja,
rastezanja itd...(da ne govorim da po Novom Sadu sa svim onim rupetinama, kanalima i
tupim udarcima sam vec zamijenio nekoliko pari jabucnih zglobova na prednjim kotacima,
da o gumama, optickom centriranju napred i nazad ne govorim)
You can't be friends with everyone, so why even care if you do happen to hear some negative feedback?What's important is that you are friends with the people who deserve your time. The fact is, some people in your life don't deserve to be there.Success is the best revenge in life.