Page 2 of 2

Re: Volvo XC70 – možda nekom zatreba

PostPosted: 02 Mar 2013 00:28
by jeftica
Kole wrote:Pa raznoraznim indijancima sa besnim makinama pokazes kako volvo pici... :D


Baš sam prije 15-tak dana imao prilike da jednom vlasniku MB C klase pokažem šta je V70XC.

Uzbrdica 15 %, snijeg 10 cm, MB se popriječio na putu. Stanem iza njega, izađem i pomognem mu da se okrene, vratim se i iz mjesta (na pola uzbrdice) krenem bez problema.
On i njegov suvozač :x :doh: a ja :driv: :D

Re: Volvo XC70 – možda nekom zatreba

PostPosted: 12 Feb 2014 11:46
by Volvo Ocean Race
Procitao sam sve sto si napisao, hvala veoma korisno za sve nas koji imamo XC i koji ga namijeravaju
kupiti.

Da se vratim na ono testiranje kocnica na tehnickom sto je i mene sokiralo kad je u Ljubljani na AMZS
tehnicar sjeo u auto i nekoliko puta energicno zakocio da sam cuo POK POK i zapitao se pa sta ovaj
radi, dali zna da xc90 ima Haldex itd? Nakon toga nakon nekoliko desetina hiljada km meni je crknuo
bevel gear ili kutni prenos...1860 Eura nov placen montiran.

Mislim, da cu paziti, da kazem imam Juna opet tehnicki da to NE radi vise barem ne na taj nacin.
Pitam se sta je pravilna procedura u tom slucaju?

Sto se tice off road, dajte decki zaboravite, da je XC napravljen za off road, nije nikako niti ima
odgovarajuce dijelove nosaca kotaca, zglobova i prenosa namijenjene bilo kakvog ozbiljnijem
van cestovnom igranju. Unisticete auto 100%.

Izaci u sumu, brdo, snijeg i tako to nema problema ali svako divljanje i skakanje ko sto
imate prilike da vidite na You TUbe po Rusiji i slicnim 100% dovodi do lomljenja, savijanja,
rastezanja itd...(da ne govorim da po Novom Sadu sa svim onim rupetinama, kanalima i
tupim udarcima sam vec zamijenio nekoliko pari jabucnih zglobova na prednjim kotacima,
da o gumama, optickom centriranju napred i nazad ne govorim)

Re: Volvo XC70 – možda nekom zatreba

PostPosted: 27 Feb 2014 23:48
by jeftica
Hvala.

Mislim da se tehnički radi na način da se valjci vrte u kontra smjeru (jedan unaprijed a drugi unazad) i da se testira jedan po jedan točak (mjeri se sila kočenja na jednom točku, onom što se vrti unaprijed, a zatim se okrene smjer rotacije pa se mjeri sila kočenja na drugom točku).

Iako znam za ovo, dozvolio sam da mi jedan budalaš radi tehnički pregled na klasičan način. Pitao sam ga da li je posebna procedura za 4x4 vozila, a on me onako blijedo gleda (inače saobraćajni inženjer). Kaže on meni: ne sikiraj se, znaš li ti koliko sam ja do sada pregledao "quattro" vozila. Izgleda da je shvatio da može biti problema pa je bio nježan i nije dugo vrtio valjke.