v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?


S/V/C/XC

User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 16 Mar 2013 22:36

v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Pozdrav, vjerovatino vecina zna, postavljao sam na forum da sam imao udes
Image

zatim sam kupio stranca T4, ista godina i sve i poskidao dijelove dao limaru da uradi, osim lima sa stranca sam prebacio:
-intercooler
-hladnjake
-akumulator
-kutiju filtera i filter
-2 cijevi od klime one aluminijske sto idu uz blatobran
ostalo je limarija,prsa,blatobran,hauba...
jedina razlika u dijelovima je kutije filtera zraka,meni je cijev za usis isla dole do branika,ovdje sada ide odmah u blatobran i to je to...

problem je sto sada auto uzasno radi, kada sam dosao po njega upalim ga, on se ugasi za 2-3 sec, ja opet, on opet... ja opet upalim dadnem gasa on ne prima fino gas, to bude zbog dizni,ali sada i na plinu isto tako nece,nece uopce da primi gasa... i ajde pođe primati i raditi prilicno nrmalno,spustim se niz stranu od liamra neka 2 km lagano prva ali auto pocinje lose da radi, ja dajem gas on ga gubi, zvuk slicno da je gljiva i kada dadnem gas na kvacilu,pustim i opet dadnem ono puca u motoru kao iz auspuha sto puca u nabrijanih auta kada se užari, i tako svako malo kada mu dadnem gasa... zatim dok vozim nece preko 60,ja pun gas on nigdje ne mice,ne idu obrtaji, te do 3RPM ima zvuk isto kao kada se ono otvore prozori pa struji zvak kao da je helikopter tu tu tu tu, na tom principu mi motor radi te daje vibracije na volan isto kao da je sav rastelovan, kao da ce se ugasiti,nezz kako bih objasnio drugacije taj zvuk i osjecaj...sto sam prijetio jedino da radi cisto normalno na oko 2700-2800rpm, tj. npr. 4. brzina 100km/h... ostalo ako popustim gasa opet taj cudni osjecaj i rad motora kao helikopter,kako na nizim obratajima,tako na visim osim na navedenim...slicno mi je bilo na proslom volvu prije nego li sam cistio klapnu gasa ali na niskim obrtajima,tada se sam auto gasio cim ne drzim gas...
sta moze biti, znam da moze od dizni slicno,ali isti mi je problem na plinu tako da vjerovatno do njih nije, prije cca 2mj. sam stavio nove NGK svjecice... do udesa je sve normalno radilo,a nista nisam ostetio osim navedenih dijelova, ovi hladnjaci su se samo bili iskrivili,cak ni vodu nisu pustili, ali sam uzeo s ovog stranca na kojem je sve ispravno, da li je limar mogao nesto pogresno spojiti od ovog svega, ili je mozda problem sto je auto bez struje bilo 2-3 tjedna,nije bio skopcan AKU pa treba dijagnostika il nesto ?
nadam se da netko ima prijedlog neki,hvala :(
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 16 Mar 2013 23:19

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

kablovi (snop kablova-struja) je uredu sve, oni su ondje bili prignjeceni,ali nije nista osteceno, a ovo ostalo nije nista dirano oko motora gore, svjecice su isto nove,ali njih mi je najlakse pa cu ih u ponedjeljak ujutro odmah ocistiti
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Mar 2013 02:46

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Ja bih rekao da je to tebi nije u fazi...
nordic renegade team member
User avatar

mr anderson

Joined: 22 Jan 2013 01:47

Location: yege

Volvo: .?

PMV: dreier

Post 17 Mar 2013 12:56

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Najpametnije je spojiti na dijagnostiku i očitati greške, tj. obrisati iste, onda krenuti dalje ako nastavi "problematizirati"...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 31 Jan 2013 16:25

Volvo: VOLVO V40 T4

Post 17 Mar 2013 15:28

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

i ja sam pomislio da nije fazu preskocio. onda moze i MAF biti problem, a promijeni i bobine kad ih vec imas. :)
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 17 Mar 2013 16:11

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

motor vjerovatno ode iduci tjedan tako da necu sa njega dirati posto je ispravan pa ode s mjenjacem, a gdje se nalazi maf ? bilo je zguzvano samo onaj dio gdje aku i filter kutija
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Mar 2013 21:46

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Ja sam ti još davno rekao da ti je bolje prebaciti taj motor sebi...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 17 Mar 2013 22:03

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

on je u sklopu kutije ? ja sam mislio da je to protokomjer zraka ?

da se razumijemo motor kao motor je dobar i on ne ide nikuda ;)
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Mar 2013 22:25

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

MAF sensor je Mass AirFlow sensor i to jeste protokomjer zraka.

Motor kao motor je dva puta tko zna kako "rađen", da se razumijemo. ;)
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 17 Mar 2013 22:50

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

a to je to znaci :) nisam znao,hvala :D

kako mislis 2x rađen ? znam tko ga je radio i kako,inace ga ne bih kupio, rađeno je u ovlastenom servisu, jedino sto nije ured je sto trosi vise ulja,al i to cu probati ciscenjem separatora uljnih para i ostalog PVC-a, turbo je u super stanju skidan je, sto je prije trzao to je do dizni, ulje je bistro, a sto je slabije isao je problem lamela, te ja auto savrseno radio do udesa, prosli vlasnik nije stedio sve je uvijek original kupovao u ovlastenom pa tako i prednji zmigavac koji kosta oko 90€ te bocni na braniku oko 40€, a tako i motor odrzavao
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Mar 2013 22:52

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Šta ono bi s mjerenjem kompresije?
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 21:58

Location: Mostar

Volvo: volvo v40 T4

Post 18 Mar 2013 15:42

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

imaju neka 2 nacina jel tako ? na koji da izmjerim ?
evo motor sam upravo izvadio iz auta,sada moram na fakultet :D

a sto se tice ovog kvara rijesio sam,naime prvo sam izvadio lule da vidim svjecice kad gle cuda, ona prva puna vode do vrha !!! u drugoj malo samo,fino vodu isisao,ispuhao dobro, sa industrijskim fenom dobro isušio,vratio sve,ciste dizne stavio i sve super radi !!!
ali imam sljedeci problem,to cu sada do majstora i da pokupim od limara MAF senzor jer je kod njega ostao (bacio ga u smece !!! ),naime auto ne vuce,kao da je neko crijevo suplje ili slicno,negdje mi zrak ne valja,mozda se to rijesi dijagnostikom il nezz,to cu do majstora,al auto savrseno ide samo sto slabo prima gas
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 18 Mar 2013 16:29

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Mjeriš na oba načina, hladan i topao.
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 31 Jan 2013 16:25

Volvo: VOLVO V40 T4

Post 19 Mar 2013 22:04

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

nordmaschine wrote:Mjeriš na oba načina, hladan i topao.

zar nije samo na hladno?
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 19 Mar 2013 23:16

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Od viška glava ne boli. A baš me interesuju brojke.

Ustvari, hajmo pravilno:

1 - motor na radnoj temperaturi, gas u podu, verglaj.

2 - ponovi ovo, ali naspi 5-6-7 kapi ulja u svaki cilindar i malo duže verglaj.

Napiši oba broja, baš me interesuje nešto...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 19 Mar 2013 23:28

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Upravo tako od vise merenja ces samo jasnije stanje motora dobiti ne treba se drzati jednog kao pravog.
1. na hladan,
2. hladan sa uljem(samo sto ja sunem malko vise ulja),
3. na radnoj temperaturi
4. na radnoj sa uljem.
Kod benzinaca uvek otvoren leptir gasa dok se vrsi merenje, znaci pedala gasa patos ko sto rece nord. Kod dizela je to nepotrebno.
Onda uporedis brojke pa... ;)
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 20 Mar 2013 00:03

Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Ma, bolje malo više ulja u svakom slučaju. U principu, treba da "skoro pokrije dno cilindra tj. čelo klipa", da bi ulje moglo odraditi svoje. Naravno, ne treba pretjerati, ali vjerujem da do tako nečega ne može doći, kad neko obraća pažnju na ono što radi.
nordic renegade team member

Return to New stuff

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.