Volvo S60 benzinac postaje dizel :)
Posted: 10 Apr 2013 23:32
Prije par dana smo ugovorili jedan posao.
Covjek je imao plavog Volva S60 2003. godiste, 2.4 D5 120kw, 163ks i dozivio je saobracajnu nesrecu. Sredinom februara, covjek je putovao negdje. Cesta je bila klizava i zaledjena. Poceo je da seta po putu, onda se 40-50m prevrtao i na kraju je zavrsio u provaliji i pao na drvo. Odlucio je da popravi auto, jer mu je spasao zivot. Prosao je bez ijedne ogrebotine. Buduci da skoljka dizela nije bila za popravku (ulubljen krov, ulubljena vrata, pomjeren stub, probusen pod, itd.) kupio je S60 2.4 benzinca (za kojeg smo kasnije utvrdili da je 2.0). I htio je da mu se prepakuje sve iz njegovog dizela u taj benzinac, zajedno sa motorom. Znaci, trebalo je kompletno sve prebaciti. Od motora, preko motorne instalacije, unutrasnje, pa do zadnje, tj. CEM (central electronic module) i REM (rear electronic module), onda rezervoar, auspuh i kompletna unutrasnjost. Javio se jedan mali problem, benzinac je bio 2001. godiste, a njegov kao sto rekoh 2003 i mislili smo da necemo morati unutrasnju instalaciju da diramo, sto smo na kraju morali. Onda drugi problem, dizel je imao bez unutrasnjost, a benzinac crnu. Ali njegova unutrasnjost sem vozacevog sjedista bila je zdrava i mogla se prepakovati.
EDIT: Evo i slika kao sto sam obecao
Ovako je izgledao benzinac u pocetku:
E, onda smo se krenuli u akciju vadjenja motora
Izasao 2.0T
A, evo i dizel kako je izgledao prije rastavljanja:
Kraj prvog radnog dana
E, onda drugi dan izvadjen je dizel motor
Skinut je i most:
Vadjenje CEM instalacije sa dizela:
Rupa na podu dizela (od pada na drvo)
Instalacija i rezervoar od benzinca:
Instalacija CEM i REM od dizela:
Izbacen je iz garaze kada je skinuta isntalacija, da bi poceli sa ugradnjom u bivseg benzinca:
Kompletna unutrasnjost, bez tapacira na vratima koji su prethodno skinuti:
Vozacevo sjediste:
Stavljen dizel motor i CEM instalacija u sivog Volva:
Prvo vadjenje REM-a, a onda ugradnja istog sa dizela:
Izvadjen spicban i ociscen od stakla:
Skidanje unutrasnje isntalacije sa dizela:
Rastavljanje unutrasnjosti zbog promjene unutrasnje instalacije u sivom Volvu:
Kada je stavljena CEM, unutrasnja i REM instalacija, prvi put je upaljen
Od gresaka je jedino imao gresku vozacevog airbag-a
I sad se moglo krenuti u skalapnje unutrasnjosti i svega ostalog:
Nakon sto je sklopljen i nakon otklanjanja greske vozacevog airbag-a prikacen je na dijagnostiku i...
Nema ni jedne greske
Otprilike je to, to, fali jos lijevi far, desni blatobran i maska na braniku
Ono sto je ostalo od benzinca
Evo i skoljka plavog, koja je samo za bacanje ni za sta drugo
I evo dvije slike koje nisu vezane sa temom, ali su u pauzama uslikane, pa neka i njih ovdje
Covjek je imao plavog Volva S60 2003. godiste, 2.4 D5 120kw, 163ks i dozivio je saobracajnu nesrecu. Sredinom februara, covjek je putovao negdje. Cesta je bila klizava i zaledjena. Poceo je da seta po putu, onda se 40-50m prevrtao i na kraju je zavrsio u provaliji i pao na drvo. Odlucio je da popravi auto, jer mu je spasao zivot. Prosao je bez ijedne ogrebotine. Buduci da skoljka dizela nije bila za popravku (ulubljen krov, ulubljena vrata, pomjeren stub, probusen pod, itd.) kupio je S60 2.4 benzinca (za kojeg smo kasnije utvrdili da je 2.0). I htio je da mu se prepakuje sve iz njegovog dizela u taj benzinac, zajedno sa motorom. Znaci, trebalo je kompletno sve prebaciti. Od motora, preko motorne instalacije, unutrasnje, pa do zadnje, tj. CEM (central electronic module) i REM (rear electronic module), onda rezervoar, auspuh i kompletna unutrasnjost. Javio se jedan mali problem, benzinac je bio 2001. godiste, a njegov kao sto rekoh 2003 i mislili smo da necemo morati unutrasnju instalaciju da diramo, sto smo na kraju morali. Onda drugi problem, dizel je imao bez unutrasnjost, a benzinac crnu. Ali njegova unutrasnjost sem vozacevog sjedista bila je zdrava i mogla se prepakovati.
EDIT: Evo i slika kao sto sam obecao
Ovako je izgledao benzinac u pocetku:
E, onda smo se krenuli u akciju vadjenja motora
Izasao 2.0T
A, evo i dizel kako je izgledao prije rastavljanja:
Kraj prvog radnog dana
E, onda drugi dan izvadjen je dizel motor
Skinut je i most:
Vadjenje CEM instalacije sa dizela:
Rupa na podu dizela (od pada na drvo)
Instalacija i rezervoar od benzinca:
Instalacija CEM i REM od dizela:
Izbacen je iz garaze kada je skinuta isntalacija, da bi poceli sa ugradnjom u bivseg benzinca:
Kompletna unutrasnjost, bez tapacira na vratima koji su prethodno skinuti:
Vozacevo sjediste:
Stavljen dizel motor i CEM instalacija u sivog Volva:
Prvo vadjenje REM-a, a onda ugradnja istog sa dizela:
Izvadjen spicban i ociscen od stakla:
Skidanje unutrasnje isntalacije sa dizela:
Rastavljanje unutrasnjosti zbog promjene unutrasnje instalacije u sivom Volvu:
Kada je stavljena CEM, unutrasnja i REM instalacija, prvi put je upaljen
Od gresaka je jedino imao gresku vozacevog airbag-a
I sad se moglo krenuti u skalapnje unutrasnjosti i svega ostalog:
Nakon sto je sklopljen i nakon otklanjanja greske vozacevog airbag-a prikacen je na dijagnostiku i...
Nema ni jedne greske
Otprilike je to, to, fali jos lijevi far, desni blatobran i maska na braniku
Ono sto je ostalo od benzinca
Evo i skoljka plavog, koja je samo za bacanje ni za sta drugo
I evo dvije slike koje nisu vezane sa temom, ali su u pauzama uslikane, pa neka i njih ovdje