Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240
Ja se igram sa volvanima pa barem zadnjih 20 godina. Svašta sam probao i svašta radio.
100, 200, 300, 700 i 900.
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:U svakodnevnoj upotrebi nema smisla. Na prve 264 su ih stavljali da ukrute još malo prednji kraj zbog težine motora. Na dvojki sa atmosferskim motorom dobro dođu u slučaju izletavanja sa ceste. Gornje ukrute prema firewallu su značajni napredak, ako netko žešće vozi. Ako spremaš auto za stazu onda to ima smisla, ovako je, neznam, nepotrebno. Pogotovo u kombinaciji sa anemičnim motorom. Da je turbo, pa malo spušten, sa tvrđim ovjesom, onda to dobro dođe.
Ja se igram sa volvanima pa barem zadnjih 20 godina. Svašta sam probao i svašta radio.
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
professor245 wrote:Tako da ne shvatam zašto moram braniti, na ovom forumu, nešto što je dobro, provereno, korisno itd...
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:Za to sve što si naveo, sasvim ti je dovoljno staviti balans štange napred i nazad od gt-a, malo spustiti auto sa odgovarajućim oprugama i nabiti u njega npr. bilstein hd amortizere i poliuretanske selene, jer koliko god ukrutiš sve skupa, na gumenim selenima si pola pogubio. I onda probaš i veseliš se što si doveo upravljivost auta dizajniranog početkom sedamdesetih na nivo barem iz kraja devedesetih.
Ti si sa ovim što si radio ukrutio prednji kraj, a na zadnjem si radio što? Ako ništa dobio si auto sa oversteerom. To nije loše ukoliko ništa drugo nisi dirao jer je volvo 240 namjerno napravljen sa izraženim understeerom pa si doveo auto bliže balansu. Međutim sve to si mogao dobiti bez dodatnih cijevi i još birati kako će ti se auto ponašati, za svakodnevnu vožnju i više nego dovoljno. O tome ti ja govorim. Pusti turbobrickse, tamo ima pametnih stvari a ima i idiotarija i pretjerivanja, kao i svugdje.
Kada netko napravi upgrade motora i legne turbo sa 200+ konja i dosta momenta u dvojku tada trebaju dodatna pojačanja, a najviše vrijede ona gore, sa muldi na firewall.
To sve skupa možemo i odraditi u Solidworksu, pa bi mogao vidjeti kako dinamičke sile djeluju i gdje je potrebna intervencija. Ali za to bi nam trebalo dosta vremena a i volje, a toga nemamo.
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Kole wrote:Da jesam svakako bi zaobisao ove nase cigle i budzio sasvim neki deseti auto...
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
nordmaschine wrote:Pogrešno...vrlo pogrešno...Kole wrote:Da jesam svakako bi zaobisao ove nase cigle i budzio sasvim neki deseti auto...
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests