Brick 700/900 tehnički chat


100, 200, 300, 700 i 900.

User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 08 Nov 2013 19:29

Brick 700/900 tehnički chat

Ova tema bi trebala biti za kratka pitanja i odgovore u vezi sa 700/900 serijom cigli.
Da se ne otvara nova tema za neku manju nedoumicu, pitajmo ovdje, pa valjda neko bude znao odgovor. :E


Prvo, mene zanima koja je/ako je ima razlika u el. instalaciji kod 964 i 965. Konkretno, mislim na kabinu i ovo dalje od B-stuba: štopovi naročito...ima li tu neki džek da se napravi da paše sa jednog auta na drugi, ili je nemoguće bez izmišljanja tople vode?
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 08 Nov 2013 20:26

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Koj te konkretno model zanima ph1 ili ph2 da bacim pogled sutra prekosutra kad budem na placu jer se napamet ne secam kako bese. A svakako ima razlike u ph1 i ph2 to znam sigurno.
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 08 Nov 2013 20:50

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Koje su razlike izmedju ph1 i ph2 :)
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 08 Nov 2013 21:12

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Kole wrote:Koj te konkretno model zanima ph1 ili ph2 da bacim pogled sutra prekosutra kad budem na placu jer se napamet ne secam kako bese. A svakako ima razlike u ph1 i ph2 to znam sigurno.
Ph1, naravno, znaš da se ne bakćem onim kineskim farovima... :emo:
86markom wrote:Koje su razlike izmedju ph1 i ph2 :)
Ukoliko misliš na samu instalaciju, izvinjavam se unaprijed.

Ako misliš generalno 960 Ph1 i Ph2 razlike, evo:

Ph1: '90-'94:
Spoiler: show
Image


Ph2: '95-'98. (S/V90 od '97.):
Spoiler: show
Image
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 24 Jan 2013 16:49

Volvo: 940GL 1991, B230FB ZF22

Post 08 Nov 2013 22:06

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Aha to se odnosi na 960. to me je zanimalo
Redblock mogu da pokvare, izgleda, samo losi majstori
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 09 Nov 2013 01:39

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Mozes da zamenis deo instalacije kabine koji se razlikuju karavan limuzina ali ne od B stuba vec od A stuba. Tu se nalazi veliki dzek sa 53 pina. Od njega pa do kraja auta ti se razlikuje pa to i menjas. Ali nema buzenja i izmisljanja tople vode. ;)
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 09 Nov 2013 21:02

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Ispred A-stuba su isti?

A u to "ispred a-stuba" spada i motorna instalacija?
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 09 Nov 2013 22:22

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Ispod table ti je glavni deo instalacije u koj ulaze osiguraci, releji, kompijuteri. I to ti se razlikuje od tipa motora ne 964 ili 965. A motorni prostor ti je opet nezavisan i mozes ga radvojiti na jos jednom dzeku od 53 pina pod A stubom.
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 10 Nov 2013 13:53

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Znači, imam ukupno tri dijela instalacije - motorni prostor, prednji dio ispod table i zadnji dio?
Super. A je li instalacija ista na 760 Ph2, tj. jesu li ta dva 53pin džeka ista na 760 Ph2 i 960 Ph1?
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 10 Nov 2013 14:39

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Imas tri glavna velika dela instalacije. Ali ima tu jos manjih lakse zamenjivih delova instalacije. Ima razlike u el instalaciji izmedju 764ph2 i 964ph1 u zadnjem delu instalacije a kod 765ph2 965ph1 nema koliko se secam. I naravno ima razlike u instalaciji u zavisnosti od motora koj je unutra u centralnom i prednjem delu instalacije.
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 10 Nov 2013 17:42

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Odlično!

To je ono što mi je trebalo!
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 10 Nov 2013 20:14

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Kad krene projekat samo ti reci koj agregat ide u koju skoljku i spakovacemo lako... ;)
User avatar

Joined: 19 Mar 2013 23:12

Volvo: 960

Post 04 Dec 2013 01:34

Re: Brick 700/900 tehnički chat

odlican tema! ruka ti se pozlatila :)

evo mojih problema pa ko god ima neki savijek, aferim!

Problem No1:
Trza mi auto kad idem 70 kmh, uzbrdu na plin i dajem pomalo gas... :) sega jel de al sve se ovo mora poklopiti da bas cudno pocne trzati... ako idem na benzin, ili ako jace dodam gas onda nema trzanja.. ali ako hocu da lagano ubrzam uzbrdo sa 60/70 bas pozne trzat... bio na stelovanju kod majstora, ne zna mu gidu...

Problem No2:
Kad idem na plin, niz brdo, recimo niz karaulu ili niz Ivan ugasi se plin ako kocim motorom. Znaci moram svakih 20 sekundi malo pedalu gasa dotaci da bi motor "povuko" plina inace se ugasi plin...e sad da se on ugasi normalno tako da ga ja mogu upaliti u voznji, ne bi bilo problema nego se tako ugasi, zaledi, da moram da ugasim auto, znaci stanem, i dovoljno je samo na sekunduda ga ugasim i odmah upalim i plin se odmah upali... ne znam jesul problem No1 i Problem No2 povezani....

Problem No3:
ventilacija mi je luda, bas, znaci cuje se (pisci zrak, ssssss ko guma kad puka i kad je ugasena ventilacija skroz, hladi i kad je napolju hladno... majstor kaze da se mora zamjeniti taj neki hidraulicni motor koji otvara/zatvara te klapne nake unutra i regulise zrak.. kako se probiti do tih klapni, jel jesnostavno to zamjeniti?

Problem No4:

zar nemaju fabricki kablovi za zvucnike nazad u vrata ili nazad do gepeka???

Hvala Raja :driv:
Last edited by Hily on 04 Dec 2013 02:26, edited 1 time in total.
braveheart 1921
User avatar

Joined: 19 Mar 2013 23:12

Volvo: 960

Post 04 Dec 2013 01:36

Re: Brick 700/900 tehnički chat

imam jos jedan al on je nevezan za cigle.... nakapala mi smola na auto sa jele ili bora... KAKO SE OTARASITI FLEKA :?: :?: ?
braveheart 1921
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 04 Dec 2013 13:06

Re: Brick 700/900 tehnički chat

Problem 1 i 2 su ti po meni za plinadziju. Verovatno treba samo bolje podesiti plinsku mapu motora.
Problem 3 ne razumem bas o cemu govoris. Ali ako fijuce vazduh i kad je ventilator ugasen a klapne zatvorene znaci da su propali sundjeri koji sluze za dihtovanje tih klapni. Sto nije redak slucaj. I to se vidi sto cesto na resetkama ventilacije imas male parcice sundjercica. A to sanirati je posao sacuvaj boze(meni lakse uraditi generalnu motora nego tog cuda za grejanje i hladjenje).
Problem 4 skoro svi imaju instalaciju za muziku do B stuboba. U kojima se nalazi dzek gde se razdvaja instalacija koja ulazi u zadnja vrata. Sto znaci ako nemas zice za zvucnike u zadnjim vratima nadji ih i B stubovima pa odatle vuci u vrata i na zadnju dasku.

Return to True Volvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.