Page 1 of 1

Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 08 Nov 2013 19:29
by nordmaschine
Ova tema bi trebala biti za kratka pitanja i odgovore u vezi sa 700/900 serijom cigli.
Da se ne otvara nova tema za neku manju nedoumicu, pitajmo ovdje, pa valjda neko bude znao odgovor. :E


Prvo, mene zanima koja je/ako je ima razlika u el. instalaciji kod 964 i 965. Konkretno, mislim na kabinu i ovo dalje od B-stuba: štopovi naročito...ima li tu neki džek da se napravi da paše sa jednog auta na drugi, ili je nemoguće bez izmišljanja tople vode?

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 08 Nov 2013 20:26
by Kole
Koj te konkretno model zanima ph1 ili ph2 da bacim pogled sutra prekosutra kad budem na placu jer se napamet ne secam kako bese. A svakako ima razlike u ph1 i ph2 to znam sigurno.

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 08 Nov 2013 20:50
by 86markom
Koje su razlike izmedju ph1 i ph2 :)

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 08 Nov 2013 21:12
by nordmaschine
Kole wrote:Koj te konkretno model zanima ph1 ili ph2 da bacim pogled sutra prekosutra kad budem na placu jer se napamet ne secam kako bese. A svakako ima razlike u ph1 i ph2 to znam sigurno.
Ph1, naravno, znaš da se ne bakćem onim kineskim farovima... :emo:
86markom wrote:Koje su razlike izmedju ph1 i ph2 :)
Ukoliko misliš na samu instalaciju, izvinjavam se unaprijed.

Ako misliš generalno 960 Ph1 i Ph2 razlike, evo:

Ph1: '90-'94:
Spoiler: show
Image


Ph2: '95-'98. (S/V90 od '97.):
Spoiler: show
Image

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 08 Nov 2013 22:06
by 86markom
Aha to se odnosi na 960. to me je zanimalo

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 09 Nov 2013 01:39
by Kole
Mozes da zamenis deo instalacije kabine koji se razlikuju karavan limuzina ali ne od B stuba vec od A stuba. Tu se nalazi veliki dzek sa 53 pina. Od njega pa do kraja auta ti se razlikuje pa to i menjas. Ali nema buzenja i izmisljanja tople vode. ;)

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 09 Nov 2013 21:02
by nordmaschine
Ispred A-stuba su isti?

A u to "ispred a-stuba" spada i motorna instalacija?

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 09 Nov 2013 22:22
by Kole
Ispod table ti je glavni deo instalacije u koj ulaze osiguraci, releji, kompijuteri. I to ti se razlikuje od tipa motora ne 964 ili 965. A motorni prostor ti je opet nezavisan i mozes ga radvojiti na jos jednom dzeku od 53 pina pod A stubom.

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 10 Nov 2013 13:53
by nordmaschine
Znači, imam ukupno tri dijela instalacije - motorni prostor, prednji dio ispod table i zadnji dio?
Super. A je li instalacija ista na 760 Ph2, tj. jesu li ta dva 53pin džeka ista na 760 Ph2 i 960 Ph1?

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 10 Nov 2013 14:39
by Kole
Imas tri glavna velika dela instalacije. Ali ima tu jos manjih lakse zamenjivih delova instalacije. Ima razlike u el instalaciji izmedju 764ph2 i 964ph1 u zadnjem delu instalacije a kod 765ph2 965ph1 nema koliko se secam. I naravno ima razlike u instalaciji u zavisnosti od motora koj je unutra u centralnom i prednjem delu instalacije.

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 10 Nov 2013 17:42
by nordmaschine
Odlično!

To je ono što mi je trebalo!

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 10 Nov 2013 20:14
by Kole
Kad krene projekat samo ti reci koj agregat ide u koju skoljku i spakovacemo lako... ;)

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 04 Dec 2013 01:34
by Hily
odlican tema! ruka ti se pozlatila :)

evo mojih problema pa ko god ima neki savijek, aferim!

Problem No1:
Trza mi auto kad idem 70 kmh, uzbrdu na plin i dajem pomalo gas... :) sega jel de al sve se ovo mora poklopiti da bas cudno pocne trzati... ako idem na benzin, ili ako jace dodam gas onda nema trzanja.. ali ako hocu da lagano ubrzam uzbrdo sa 60/70 bas pozne trzat... bio na stelovanju kod majstora, ne zna mu gidu...

Problem No2:
Kad idem na plin, niz brdo, recimo niz karaulu ili niz Ivan ugasi se plin ako kocim motorom. Znaci moram svakih 20 sekundi malo pedalu gasa dotaci da bi motor "povuko" plina inace se ugasi plin...e sad da se on ugasi normalno tako da ga ja mogu upaliti u voznji, ne bi bilo problema nego se tako ugasi, zaledi, da moram da ugasim auto, znaci stanem, i dovoljno je samo na sekunduda ga ugasim i odmah upalim i plin se odmah upali... ne znam jesul problem No1 i Problem No2 povezani....

Problem No3:
ventilacija mi je luda, bas, znaci cuje se (pisci zrak, ssssss ko guma kad puka i kad je ugasena ventilacija skroz, hladi i kad je napolju hladno... majstor kaze da se mora zamjeniti taj neki hidraulicni motor koji otvara/zatvara te klapne nake unutra i regulise zrak.. kako se probiti do tih klapni, jel jesnostavno to zamjeniti?

Problem No4:

zar nemaju fabricki kablovi za zvucnike nazad u vrata ili nazad do gepeka???

Hvala Raja :driv:

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 04 Dec 2013 01:36
by Hily
imam jos jedan al on je nevezan za cigle.... nakapala mi smola na auto sa jele ili bora... KAKO SE OTARASITI FLEKA :?: :?: ?

Re: Brick 700/900 tehnički chat

PostPosted: 04 Dec 2013 13:06
by Kole
Problem 1 i 2 su ti po meni za plinadziju. Verovatno treba samo bolje podesiti plinsku mapu motora.
Problem 3 ne razumem bas o cemu govoris. Ali ako fijuce vazduh i kad je ventilator ugasen a klapne zatvorene znaci da su propali sundjeri koji sluze za dihtovanje tih klapni. Sto nije redak slucaj. I to se vidi sto cesto na resetkama ventilacije imas male parcice sundjercica. A to sanirati je posao sacuvaj boze(meni lakse uraditi generalnu motora nego tog cuda za grejanje i hladjenje).
Problem 4 skoro svi imaju instalaciju za muziku do B stuboba. U kojima se nalazi dzek gde se razdvaja instalacija koja ulazi u zadnja vrata. Sto znaci ako nemas zice za zvucnike u zadnjim vratima nadji ih i B stubovima pa odatle vuci u vrata i na zadnju dasku.