volvo 7/9 zamena obrtomera benzinac dizel


100, 200, 300, 700 i 900.

User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 03 Dec 2013 18:37

volvo 7/9 zamena obrtomera benzinac dizel

Da li je neko kombinovao obrtomere sa benzinaca na dizel ili obrnuto? Ideja mi je ovaj obrtomer sa turbo benzinca da ubacim na turbo dizela. Zbog vakum metra turba koj benzinac ima a dizel jok. Sad sto benzinac ulazi u crveno posle 6k a dizel posle 5k skroz mi je nebitno. Budzenje nekog ne fabrickog turbo satica me ne zanima odma da naglasim. :lol:
Image
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 05 Dec 2013 20:03

Re: volvo 7/9 zamena obrtomera benzinac dizel

Umesto obrtomera za dizel

Image


stavljen obrtomer od benzinca sa manometrom pritiska u usinoj grani.

Image

Kada sam stavio obrtomer pokazivao je 6500o/min dok auto radi na leru sa nekih 800o/min na originalnom obrtomeru. Sad ima tu mali beli potenciometar sa kojim se da to stelovati. Ali sam ja odustao posle nekoliko skidanja, rasklapanja i sklapanja i nasumicnog okretanja potenciometra. Za fino podesavanje bice dana(mislim toplijih).
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 05 Dec 2013 23:20

Re: volvo 7/9 zamena obrtomera benzinac dizel

Sve sam ti već rekao, a i upozorio sam te da ćeš morati to milion puta skidati, ja sam jedno 15-20 puta možda..

Baš me zanima hoćeš li kad imati vakuma, mene je baš zanimalo kako to radi na D24, a nisam nikad probao sa vakummetrom...
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 06 Dec 2013 18:04

Re: volvo 7/9 zamena obrtomera benzinac dizel

I ja sam skidao, rastavljao, stelovao, sastavljao, probao nekoliko puta... i onda mi se :idea:

Obrtomer ima mali beli potenciometar u gornjem desnom cosku za podesavanje. Kom nemos prici dok nije rastavljen...

Image

E onda sam izbusio burgijom 3mm rupicu. Sad mogu prici malim odvijacem i stelovati dok je sat kompletan i u autu. Za tren oka sam kalibrisao kazaljku dok motor radi na leru(koj znam koliki je po originalnom satu).

Image

E sad sto se tice vakuma njega skoro da i nema. Dizel to pravi jako malo i to samo kad radi na leru u mestu pa mu das gas izmedju 1000 i 1500o/min mrdne skazaljka 1-2mm u levo(u vakum).
A pritisak turbina krece da pravi vec posle 1500o/min. Tada kazaljka krece lagano u desno. Uspeo sam da je doteram do 2-3mm pre kraja oznacenog dela skale pri 4500o/min. Vise nisam imao srca da gnjavim zeldisu. A svakako mislim da je tad fabricki sigurnosni ventil na turbini vec skroz otvoren i da nema smisla.

Return to True Volvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.