Bregaste osovine za 8V 2/7/9


100, 200, 300, 700 i 900.

User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 10:45

Bregaste osovine za 8V 2/7/9

E sad ovako, Volvo je proizve dosta različitih profila bregastih osovina tokom decenija proizvodnje ovih neuništivih motora. mogu se prepoznati po oznakama, slovima na zadnjem kraju bregaste A,B,D,V,VX, VX3(fsbrički advansovana za 3 stepena u odnosu na radilicu)K, H, L, Y i za turbo modele uglavnom T bregasta itd...
Evo primera kako da prepoznate bregastu

Image

Najviše treba obratiti pažnju na lif ventila u mm, ususnih i izduvnih i trejanje otvaranja ventila u stepenima.
Na primer uobičajena M bregasta je poprilično loša, jer je pravljena pre svega da zadovolji američke standarde o zagađenju kao i T u turbo modelima, na primer lift M bregaste je 9,5mm usisnih a 10,5mm izduvnih, ako to uporedite sa V bregastom koja ima lift od 11,37mm i ususnih i izduvnih biće vam jasno koliko motor ''prodiše'' sa većom bregastom. Pod ''većim'' podrazumevam V,D,K,H, od kojih su K i H monstrumi sa 12mm lifta ventila i velikom duracijom, pa auto sa većim auspuhom zvuči kao mali V8 hahahah

Evo linka sa specifikacijama volvo bregastih kao i aftermarket, ovde možete videti i u kojim motorima su bile fabrička ugradnja tako da znate gde da ih tražite.

http://www.turbobricks.com/resources.php?content=camspec

nastaviće se...
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 11:35

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

A evo videa, kako V bregasta kida, na plin, u B230F u mom bivšem 245

User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 11:39

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Toooo hvala
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 26 Jan 2013 11:50

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

A 16v engine...? To nisi studirao? Daj poradi i na tome malo jer me trenutno vise zanima. ;)
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 12:15

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

8-)
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 26 Jan 2013 14:53

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Ovo će biti korisno jednog dana. ;)
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 15:56

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Takođe postoje i dva tipa glava motora za B2XX motore 530 koja je uobičajena i 531 koja je zapravo Volvo Penta glava koja ima bolji protok, bolju poziciju svećica i veće usisne ventile, kao i veću komoru. Ove oznake možete videti sa izduvne strane obično piše 1000530 ili 1000531.
531 na primer je bila u sednmici sa motorom B230FB/EB/G i sa VX3 bregastom, taj motor je proizvodio nešto više od 130 konja, dok je običan B230F sa 530 glavom i M bregastom proizvodio 114hp.
User avatar

mr anderson

Joined: 22 Jan 2013 01:47

Location: yege

Volvo: .?

PMV: dreier

Post 26 Jan 2013 16:38

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

šta reći nego :clap: :bow:
nordic renegade team member
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 26 Jan 2013 17:41

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Zna čovjek za naučno zvanje. ;-

B230FB/G je takođe i u Devetkama bio, moja 944 ima 531 glavu i VX3 bregastu.
Bar po brojevima bi trebao, što se tiče bregaste...za 531 sam siguran.
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 20:47

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

nordmaschine wrote:Zna čovjek za naučno zvanje. ;-

B230FB/G je takođe i u Devetkama bio, moja 944 ima 531 glavu i VX3 bregastu.
Bar po brojevima bi trebao, što se tiče bregaste...za 531 sam siguran.



Eto :thup:
Nego još jedna informacija 531 glava ima veću komoru za sagorevanje, da budem tačan 53.7cc za razliku od 530 koja ima komoru zapremine 51.7cc
i zato 531 malo snižava statičku kompresiju, pa je uglavnom išla na motore sa ravnim klipovima E motore, ima je i B230ET al pošto je turbo klipovi ipak imaju udubljenje da snize kompresiju....
Takođe 531 ima i dosta jače opruge ventila od 530....
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 26 Jan 2013 20:52

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

steta sto nisi toliko studirao 16v motore da se ne mucim sam bez potrebe... :doh: aj poradi malo i na tome meni se nigde ne zuri sa projektom... :think:
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 20:56

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Kole wrote:steta sto nisi toliko studirao 16v motore da se ne mucim sam bez potrebe... :doh: aj poradi malo i na tome meni se nigde ne zuri sa projektom... :think:


Reći ću samo Penta radilica....
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 26 Jan 2013 21:04

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Gde da idem u Svedsku da to nadjem a? Ja ovde ne mogu naci motor 234 ili samo klipove za isti a ne tamo neke spec radilice. Daj se uozbilji. Vrati se u neke realne tokove... Budzet nije neogranicen... Vec jako los usled ove svetske krize sto vlada... ;)
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 26 Jan 2013 21:29

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Kole wrote:Gde da idem u Svedsku da to nadjem a? Ja ovde ne mogu naci motor 234 ili samo klipove za isti a ne tamo neke spec radilice. Daj se uozbilji. Vrati se u neke realne tokove... Budzet nije neogranicen... Vec jako los usled ove svetske krize sto vlada... ;)



Heheh pa znaš li koliko ima volvo-ovih motora u brodićima ovde...Veruj mi može da se nađe samo ti treba kompitabilno godište motora.

Treba se raspitati...samo ti nabacujem ideje za monster redblock :twisted:
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 26 Jan 2013 22:08

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Ja bih to ovako, kad je čovjek već zapeo za 16v...

B204FT koji imaš, kao osnova.
Razbušiti na 2.3. Klipovi 230ET, glavu srediti za taj borung, veća turbina.


Ali sve je to bespotrebno, kad možeš uzeti običn B230FB kog imaš na svakom ćošku, V bregastu, Holseta, iskuj ga iznutra, Megasquirt i hop.

Ali onda vire žice a ti to ne voliš. :P
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 26 Jan 2013 22:20

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

nordmaschine wrote:Ja bih to ovako, kad je čovjek već zapeo za 16v...

B204FT koji imaš, kao osnova.
Razbušiti na 2.3. Klipovi 230ET, glavu srediti za taj borung, veća turbina.


Ali sve je to bespotrebno, kad možeš uzeti običn B230FB kog imaš na svakom ćošku, V bregastu, Holseta, iskuj ga iznutra, Megasquirt i hop.

Ali onda vire žice a ti to ne voliš. :P

Daj se uozbilji i ti kakve bre zice da vire to ne dolazi u obzir, a i turbina moze veca ali samo ako moze stati ispod fabrickog prohromskog dekla. ;) Znas da stanje mora biti skoro fabricko pa mi nemoj... :x
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 27 Jan 2013 00:32

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Ahahhahhaha, legendo, znao sam da ćeš to reći!

Napakovaćemo ti već nešto...a onoj drugoj Cigli onda budemo frankenštajna slagali, da vidiš šta je ljepota ružnoće. :E
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 27 Jan 2013 18:19

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

A da, zaboravio sam, bilo 530 ili 531 glava razlikuju se za turbo modele samo po ventilima, jer su za turbo punjeni sodium-om zbog većih temperatura...mada i ne pregorevaju ni obični ventili na turbo motorima, al eto još jedna informacija :thup:
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 27 Jan 2013 19:11

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

Ista stvar je i na glavama za B204E i B204FT - kanali su punjeni sodiumom.

Mada, ja misim da se bez posljedica po ventile da naglaviti turbina na n/a motor.
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 25 Jan 2013 09:59

Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp

Post 27 Jan 2013 21:33

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

nordmaschine wrote:Ista stvar je i na glavama za B204E i B204FT - kanali su punjeni sodiumom.

Mada, ja misim da se bez posljedica po ventile da naglaviti turbina na n/a motor.


Apsolutno, samo treba uzeti u obzir pritisak turbine, jer atmosferci imaju jaču kompresiju od turbo motora, tako da bi pritisak turbine trebalo pratiti, il bar zadržati na stock LPT (Low Pressure Turbo) u suprotno se ne bi dobo završilo po blok.

Takođe ako neko dodaje turbo na atmosferski redblock (ameri to rade non-stop) tipa (B230F) onda bi bilo dobro da izabere blok ''kasnije proizvodnje'', da budem precizan, ovi motori B2XX imali su tanke klipnjače od 9mm do sredine 89.godine kad ih je volvo zamenio debljim 13mm-skim, a od 1993. svi redblockovi imaju prskalice ulja, kojima hlade klipove....
Next

Return to True Volvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.