Page 2 of 2

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 27 Jan 2013 22:18
by nordmaschine
Imam jedan savršen motor za to. :E

Mada bi vjerovatno bilo najpametnije staviti klipove od turbaka...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 27 Jan 2013 22:24
by Kole
nordmaschine wrote:Imam jedan savršen motor za to. :E

Daj da ga krenemo budziti onda... :D :D :D

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 27 Jan 2013 22:30
by nordmaschine
'94 B230G - 531 glava, VX3 bregasta, 13mm klipnjače i prskalic ulja...

Problem je što je trenutno potreban autu u kom se nalazi. Ali si mislim, ako do ljeta riješim nešto, taj auto rasturiti i krenuti mu raditi superbrick-spec motor.

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 27 Jan 2013 22:43
by Kole
nordmaschine wrote:Problem je što je trenutno potreban autu u kom se nalazi.

no problem, dodji da ti dam neki obican 2,0 za taj auto pa da krenes u turbo projekat... ;)

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 27 Jan 2013 22:46
by nordmaschine
Primamljivo, primamljivo... :E

A ja se sve trudim nekako opravdati si da to ne radim, ali džaba, izgleda...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 28 Jan 2013 09:34
by professor245
Samo bih VX3 izbacio nešto ne leži sa turbo motorom...al otom potom :clap:

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 28 Jan 2013 09:36
by professor245
nordmaschine wrote:Imam jedan savršen motor za to. :E

Mada bi vjerovatno bilo najpametnije staviti klipove od turbaka...


Ma jok, samo dodaj turbo, granu izduv./usis. Kompjuter i šta ne već i eto, de bre da vadiš klipove...a biće i jači sa kompresijom atmosfetca i manje trošiti...samo što ne smeš da odvrćeš turbinu...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 28 Jan 2013 22:05
by nordmaschine
Koliki pritisak misliš da bi smio biti?

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 28 Jan 2013 22:40
by professor245
nordmaschine wrote:Koliki pritisak misliš da bi smio biti?


0.8 bara

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 28 Jan 2013 23:14
by nordmaschine
Teško bi to preko 200ks prešlo...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 09:01
by professor245
nordmaschine wrote:Teško bi to preko 200ks prešlo...


Teško bi M47 ili M46 preko 220 izdršao...bar sigurno ne bi treća brzina...i da, ne pričam napamet.

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 10:05
by nordmaschine
Biće da si u pravu onda.

M90 isto ima problema sa trećom (mada se to da koliko-toliko srediti), ali uvijek ima Getraga okolo...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 10:54
by professor245
nordmaschine wrote:Biće da si u pravu onda.

M90 isto ima problema sa trećom (mada se to da koliko-toliko srediti), ali uvijek ima Getraga okolo...


Pa da, samo što M90 može mnogo više konja/obrtnog momenta da izdrži od M47/46...a za Getrag se slažem

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 12:39
by nordmaschine
Mislim da se ni M90 neće dobro provesti preko 250ks...ako se ne riješi treća brzina (kao x2 varijante), neće ni toliko.
A ono što ih kida je, naravno, moment, ali on je u funkciji snage, pa možemo i tako gledati.

E, sad...T5 WC u evropi možemo zaboraviti, a i meni su gadni. A GM V8, čak i sa pneumatskim ventilom, je neupotrebljiva van 402m staze...ostaje nam nešto evropsko i dostupno, što će reći - Ford T9, koji isto puca na 250+ Nm, Getrag 26x, koji bi možda odgovarao sa Omege (odgovarao u smislu "izdržao"...naglaviti se može sve na sve. Tačka.) i, meni najsmislenija opcija, ZF. BMW-ov, budići da za Mercedesov S6-65 koji imam baš i nema mjesta u autu...haha

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 13:33
by Kole
Nord odoste ti i prof u druge brendove tako da vas ja u tim raspravama ne bi bas podrzavao dalje... :o Dok se ne vratite u swedish naravno. :D

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 16:12
by professor245
Kole wrote:Nord odoste ti i prof u druge brendove tako da vas ja u tim raspravama ne bi bas podrzavao dalje... :o Dok se ne vratite u swedish naravno. :D


Vraćamo čim Volvo proizvede za RWD jak menjač :?

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 29 Jan 2013 16:13
by professor245
nordmaschine wrote:Mislim da se ni M90 neće dobro provesti preko 250ks...ako se ne riješi treća brzina (kao x2 varijante), neće ni toliko.
A ono što ih kida je, naravno, moment, ali on je u funkciji snage, pa možemo i tako gledati.

E, sad...T5 WC u evropi možemo zaboraviti, a i meni su gadni. A GM V8, čak i sa pneumatskim ventilom, je neupotrebljiva van 402m staze...ostaje nam nešto evropsko i dostupno, što će reći - Ford T9, koji isto puca na 250+ Nm, Getrag 26x, koji bi možda odgovarao sa Omege (odgovarao u smislu "izdržao"...naglaviti se može sve na sve. Tačka.) i, meni najsmislenija opcija, ZF. BMW-ov, budići da za Mercedesov S6-65 koji imam baš i nema mjesta u autu...haha



Ma izdržao bi i preko, mislim direktni njegovi naslednici (po internim delovima) M56 i M58 idu sa jakim motorima fabrički...

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 02 Feb 2013 16:08
by ruka
Svasta ste vi napisali. Jel itko ista napravio?

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 02 Feb 2013 16:37
by Kole
ruka wrote:Svasta ste vi napisali. Jel itko ista napravio?


U DOHC varijanti je jako tesko nesto napraviti jer po OEM deo otrilike moras u svedsku koliko su kod nas cesti... A mene samo DOHC zanima pa projekat stoji i ceka... :D

Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9

PostPosted: 02 Feb 2013 17:46
by nordmaschine
ruka wrote:Svasta ste vi napisali. Jel itko ista napravio?
U sridu.

Planiramo, računamo, za početak...da nam ima šta pasti u vodu kad dođe do praktičnog dijela.

Ipak, ovo ljeto bi trebali krenuti ogledi na jednoj dvojki turbo... ;)