Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240
Posted: 29 Jan 2013 08:40
UrosM wrote:Profesore, ovu sto prijatelj ima je sa R-a fabricka Tako da cu po njoj praviti i moju
Pa kad si već tu napravi i meni jednu
ali stvarno
International Volvo & Saab forum Balkan
https://nordicrenegade.com/
UrosM wrote:Profesore, ovu sto prijatelj ima je sa R-a fabricka Tako da cu po njoj praviti i moju
Kole wrote:Evo jos samo ovo i prekidam na ovu temu. Mrzi me sad da izlazim napolje a i mrak je da ti slikam mada verovatno i sam znas kako to na 7/9 izgleda. To sto si ti pravio jaci modeli 7/9 imaju fabricki ali ispod auta gde mu je potrebnije, a gore na vrhu je kos vec povezan sa pozarnim limom. Plus znas kakava je limarija i grede koje sve to nose u pitanju, kako je postavljen motor, kakva je njegova tendencija trzaja obzirom da je zadnja vuca u pitanju. Znaci to bi za mene na ovom modelu bila samo sminka i ne zelim je. Na tvom novom autu je to extra korisna stvar i takodje bi je odmah stavio da vozim isti.
professor245 wrote:UrosM wrote:Profesore, ovu sto prijatelj ima je sa R-a fabricka Tako da cu po njoj praviti i moju
Pa kad si već tu napravi i meni jednu
ali stvarno
nordmaschine wrote:Profesore, tvoja priča o geometriji stoji, ali Kole hoće reći da je stock 7/9 sasvim ok u krivinama, što i jeste, u normalnoj/normalnoj-pa-na-nož vožnji, što i jeste, testirana moja na stock trapovima na stazi Krčmarice, ali, jebiga, logično da nije to sportski auto i da bez ozbiljnih radova na trapu neće osvojiti nikakve pehare,haha.
professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav
Kole wrote:professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav
Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao i td... A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama.
professor245 wrote:Kole wrote:professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav
Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao i td... A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama.
Pa to naravno, ja sam na fabričkim 205/55R16 i to je dovoljno za sad, pogotovu što retko kad više vozim oštro po krivinama, jer uglavnom vozim dete....Međutim više bih voleo da su felne 7j nego 6.5J, al dobro uskoro će letnje 17x7J it to će biti više nego dovoljno.
To tvrdoglav je imalo tako da je šala
Kole wrote:professor245 wrote:Kole wrote:professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav
Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao i td... A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama.
Pa to naravno, ja sam na fabričkim 205/55R16 i to je dovoljno za sad, pogotovu što retko kad više vozim oštro po krivinama, jer uglavnom vozim dete....Međutim više bih voleo da su felne 7j nego 6.5J, al dobro uskoro će letnje 17x7J it to će biti više nego dovoljno.
To tvrdoglav je imalo tako da je šala
Kapiram salu prof i naravno da se ne ljutim i osecam prozvanim. Pricao sam o tockovima za 2xx/7xx, a za ovog tvog novog lepog swedisa samo kod Bata Strele u pregovore po one tockove jer ce mu leci samo tako...
professor245 wrote:Heheh već sam namirisao točkove za njega i to prebijanje tako da mi dođu džabe pogledaj moj thread sliku one S80-ice i felni...
Kole wrote:professor245 wrote:Heheh već sam namirisao točkove za njega i to prebijanje tako da mi dođu džabe pogledaj moj thread sliku one S80-ice i felni...
Znam, znam video sam post ranije ali lobiram za pegasus 17... Ukusi su razliciti pa tu ne polemisem ali lobiranje je ok a?
zmajchek wrote:professor245 wrote:zmajchek wrote:svaka čast, al niej li ta cjev premekana, preslaba?
Ahahaha ta cev je nenormalno jaka
pa šta nije puno jaca zeljezna cjev? znam da ove kakve si ti koristio bacis o cestu pa se uvije.. ja sam na svom proslom autu radio od zeljenih cjevi s debelom stjenkom 4 mm stjenka
UrosM wrote:Imao ih je fabrciki zato sto je bilo potrebno. I od koristi je.