Page 2 of 3

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 08:40
by professor245
UrosM wrote:Profesore, ovu sto prijatelj ima je sa R-a fabricka :) Tako da cu po njoj praviti i moju :D


Pa kad si već tu napravi i meni jednu :D

ali stvarno :twisted:

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 08:58
by professor245
Kole wrote:Evo jos samo ovo i prekidam na ovu temu. Mrzi me sad da izlazim napolje a i mrak je da ti slikam mada verovatno i sam znas kako to na 7/9 izgleda. To sto si ti pravio jaci modeli 7/9 imaju fabricki ali ispod auta gde mu je potrebnije, a gore na vrhu je kos vec povezan sa pozarnim limom. Plus znas kakava je limarija i grede koje sve to nose u pitanju, kako je postavljen motor, kakva je njegova tendencija trzaja obzirom da je zadnja vuca u pitanju. Znaci to bi za mene na ovom modelu bila samo sminka i ne zelim je. ;) Na tvom novom autu je to extra korisna stvar i takodje bi je odmah stavio da vozim isti.


Jeste povezano limom sa požarnim zidom ali nisu direktno povezani koševi u najvišoj tački jedan sa drugim u liniji sa mostom, zato se to zove umreženo vešanje i ne bi bila šminka, jer kao što rekoh ne postoji auto otporarn body-roll, nije šminka, a ti ostani tvrdoglav :E
A ti pričaš o ojačanju koje imaju 7/9 jači modeli, ispred menjača što povezuje dve strane tunela, tačnije povezuje dva kraka unibody-a...al dobro, sva ta ojačanja su dole, a auto trpi sile na geometriju svuda....al aj da završimo odu temu :thup:

Na S70 je ta stvar korisna kao i na svakom drugom, a veruj mi kad ti kažem, iz iskustva, objektivno, bolji je u krivinama i od moje umrežene dvojke i od svake 7/9 koju sam ikada testirao (a bilo ih je) i sve sam ih uglavnom terao prko Guče heheh istim putem, tako da je komparacija ispravna....u aspektu handlinga volvo je napredovao dok je u nekim drugim stvarima nazadovao...al dobro druga tema.

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 10:26
by UrosM
professor245 wrote:
UrosM wrote:Profesore, ovu sto prijatelj ima je sa R-a fabricka :) Tako da cu po njoj praviti i moju :D


Pa kad si već tu napravi i meni jednu :D

ali stvarno :twisted:


Samo prvo da vidim kako ce ispasti moja :D

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 12:32
by nordmaschine
Profesore, tvoja priča o geometriji stoji, ali Kole hoće reći da je stock 7/9 sasvim ok u krivinama, što i jeste, u normalnoj/normalnoj-pa-na-nož vožnji, što i jeste, testirana moja na stock trapovima na stazi Krčmarice, ali, jebiga, logično da nije to sportski auto i da bez ozbiljnih radova na trapu neće osvojiti nikakve pehare, haha.

Ali da ima potencijala - o, itekako ima! :evil:

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 13:20
by Kole
nordmaschine wrote:Profesore, tvoja priča o geometriji stoji, ali Kole hoće reći da je stock 7/9 sasvim ok u krivinama, što i jeste, u normalnoj/normalnoj-pa-na-nož vožnji, što i jeste, testirana moja na stock trapovima na stazi Krčmarice, ali, jebiga, logično da nije to sportski auto i da bez ozbiljnih radova na trapu neće osvojiti nikakve pehare,haha.
:clap:
Dobro je da me bar neko razume sta zelim reci a pro po 745 vs neophodnost sipke... ;)

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 14:36
by professor245
Zavisno od potreba nikom nije potrebna i svakom je potrebna.

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 15:45
by Kole
professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav :E

Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao :emo: i td... :D A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama. ;)

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 16:07
by professor245
Kole wrote:
professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav :E

Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao :emo: i td... :D A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama. ;)


Pa to naravno, ja sam na fabričkim 205/55R16 i to je dovoljno za sad, pogotovu što retko kad više vozim oštro po krivinama, jer uglavnom vozim dete....Međutim više bih voleo da su felne 7j nego 6.5J, al dobro uskoro će letnje 17x7J it to će biti više nego dovoljno.

To tvrdoglav je imalo :E tako da je šala :thup:

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 16:15
by Kole
professor245 wrote:
Kole wrote:
professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav :E

Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao :emo: i td... :D A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama. ;)


Pa to naravno, ja sam na fabričkim 205/55R16 i to je dovoljno za sad, pogotovu što retko kad više vozim oštro po krivinama, jer uglavnom vozim dete....Međutim više bih voleo da su felne 7j nego 6.5J, al dobro uskoro će letnje 17x7J it to će biti više nego dovoljno.

To tvrdoglav je imalo :E tako da je šala :thup:

Kapiram salu prof i naravno da se ne ljutim i osecam prozvanim. Pricao sam o tockovima za 2xx/7xx, a za ovog tvog novog lepog swedisa samo kod Bata Strele u pregovore po one tockove jer ce mu leci samo tako... :D

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 16:37
by professor245
Kole wrote:
professor245 wrote:
Kole wrote:
professor245 wrote:a ti ostani tvrdoglav :E

Mislim da sam sve samo ne tvrdoglav ali nije na meni da o tome sudim. Uvek sam za raznmenu misljenja, prihvatam sugestije kao :emo: i td... :D A sto se tice tog handlinga i drzanja u krivinama da mi je to najbitnije prvo bi sa fabrickih tockova 196/65 r15 presao na npr 215/50 r17(ili exremnije 225/45)... pa tek onda razmisljao o daljim modifikacijama. ;)


Pa to naravno, ja sam na fabričkim 205/55R16 i to je dovoljno za sad, pogotovu što retko kad više vozim oštro po krivinama, jer uglavnom vozim dete....Međutim više bih voleo da su felne 7j nego 6.5J, al dobro uskoro će letnje 17x7J it to će biti više nego dovoljno.

To tvrdoglav je imalo :E tako da je šala :thup:

Kapiram salu prof i naravno da se ne ljutim i osecam prozvanim. Pricao sam o tockovima za 2xx/7xx, a za ovog tvog novog lepog swedisa samo kod Bata Strele u pregovore po one tockove jer ce mu leci samo tako... :D


Heheh već sam namirisao točkove za njega i to prebijanje tako da mi dođu džabe pogledaj moj thread sliku one S80-ice i felni...

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 16:49
by Kole
professor245 wrote:Heheh već sam namirisao točkove za njega i to prebijanje tako da mi dođu džabe pogledaj moj thread sliku one S80-ice i felni...

Znam, znam video sam post ranije ali lobiram za pegasus 17... :D Ukusi su razliciti pa tu ne polemisem ali lobiranje je ok a? :D

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 29 Jan 2013 16:54
by professor245
Kole wrote:
professor245 wrote:Heheh već sam namirisao točkove za njega i to prebijanje tako da mi dođu džabe pogledaj moj thread sliku one S80-ice i felni...

Znam, znam video sam post ranije ali lobiram za pegasus 17... :D Ukusi su razliciti pa tu ne polemisem ali lobiranje je ok a? :D



Pa da R su 7.5J a ne bih 205 rastezao na 7.5J a ne daju mu se pare za 225 ili 215

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 03 Feb 2013 12:20
by professor245
zmajchek wrote:
professor245 wrote:
zmajchek wrote:svaka čast, al niej li ta cjev premekana, preslaba?



Ahahaha ta cev je nenormalno jaka



pa šta nije puno jaca zeljezna cjev? znam da ove kakve si ti koristio bacis o cestu pa se uvije.. ja sam na svom proslom autu radio od zeljenih cjevi s debelom stjenkom 4 mm stjenka


Ja sam svoj ceo predni deo auta nalego na ivičnjak na te cevi....i ništa...očigledno si imao posla sa drugačijim materijalom....

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 03 Feb 2013 21:45
by nordmaschine
Hajde onda cjevar da nam objasni. :)

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 01:30
by ruka
Vucene. Nisu ljevane. Savne su valjane.
Dvojki dole ne trebaju pojacanja osim ako nece bas na reli a onda se i rolbar stavi.
Za handling je sasvim dosta stavit balans stange od gt-a, 21 ili 23mm, postene federe, amortizere i poliuretanske selene.

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 09:55
by professor245
Svi koji kažu da ne treba, nek stave pa nek vide razliku....istina nije neophodno ali je unapređenje....

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 10:29
by UrosM
Unapredjenje je sigurno i to veliko.
Ne znam kako je na dvojkama, ali na 70-tkama kad stavis onaj strut kod motora sto ide, vidi se razlika samo tako.

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 10:47
by professor245
Ja samo kažem, nek bar pogledaju mišljenja po netu...tražiti ''lower chassis braces for 240'' pa nek vide mišljenja ljudi koji su ih stavili, a onaj ko nije stavio ne može da zna dal treba ili ne....i ako ne treba zašto ih je 264 imao fabrički???

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 10:51
by UrosM
Imao ih je fabrciki zato sto je bilo potrebno. I od koristi je.

Re: Kako napraviti donja ojačanja na 240

PostPosted: 04 Feb 2013 10:56
by professor245
UrosM wrote:Imao ih je fabrciki zato sto je bilo potrebno. I od koristi je.



Exactly!