ruka wrote:U svakodnevnoj upotrebi nema smisla. Na prve 264 su ih stavljali da ukrute još malo prednji kraj zbog težine motora. Na dvojki sa atmosferskim motorom dobro dođu u slučaju izletavanja sa ceste. Gornje ukrute prema firewallu su značajni napredak, ako netko žešće vozi. Ako spremaš auto za stazu onda to ima smisla, ovako je, neznam, nepotrebno. Pogotovo u kombinaciji sa anemičnim motorom. Da je turbo, pa malo spušten, sa tvrđim ovjesom, onda to dobro dođe.
Ja se igram sa volvanima pa barem zadnjih 20 godina. Svašta sam probao i svašta radio.
Bez obzira na jačinu motora zar unapređen handling ne čini svaki auto bržim??? Jer može proći brže kroz krivine??? Zar ovo nije deo foruma ''Performanse''?
A drugo ne moraš ga voziti po stazi da bi imao vrhunski upravljiv auto, u tome je draž vožnje, ili se samo ja tripujem, pa čak i sa kilavim motorom su još potrebnije jer možeš ''nositi'' veću brzinu kroz krivinu...
Evo koliko su te stvari nepotrebne,
-izleti ti budala na putu moraš da ga naglo izbegneš..a auto odreaguje u sekundi, precizno i ti lepo izbegneš sudar
-Vozim ženu i dete po gadnim planinskim zavojima (naravnpo ne jurcam) ali mi je toliko lakše da vozim jer je auto ko na šinama...šta li tu ne valja...
-Sam u kolima, sa 240 atmosfercem ušijem novu BMW peticu po krivinama i to za dve do tri krivine ispred (onda me na pravcu on otkine to je ok) naravno lik iz BMW-a zaprepašćen, pa stao na pumpi da me pita kako to tako ide po krivinama...al nepotrebno...
Tako da ne shvatam zašto moram braniti, na ovom forumu, nešto što je dobro, provereno, korisno itd...