Page 2 of 3

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 00:21
by Kole
ruka wrote:To ih cini jeftinijim za odrzavanje.

Gde ces jeftinije odrzavanje od crvenog? Pa to 90% vlasnika i ne odrzava. Kais menja kad pukne, spaner i roler kad ne mogu ziveti od buke, pumpu kad toliko curi da nema smisla vise dolivati tecnost. (a on i sa takvim odrzavanjem zivi koliko oces) :teeth:

professor245 wrote: Nađi radilicu iz kasnijih Penta redblokova, ubaciš je B230 i dobije 2.5L zapremine zbog dužeg hoda klipa :clap:

Imas li neku oznaku te radilice i pripadajucih klipnjaca ili bar motora u koj to ide? I da li mozda znas koj kompresioni odnos dodje posle takve kombinacije? Znas sto pitam... :evil:

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 00:30
by ruka
Kole wrote:U pogresnom ste periodu momci... :D Dok sam sebi nesto ne napravis ko da ga nisi ni napravio... :D


Do zadnjeg sarafa. I farbanje. Slika je od danas.

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 00:59
by Kole
:bow: :clap: :thup: Daj predstavi ga malo tamo u garazi... ;)

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 02:30
by nordmaschine
Kole wrote:
professor245 wrote: Nađi radilicu iz kasnijih Penta redblokova, ubaciš je B230 i dobije 2.5L zapremine zbog dužeg hoda klipa :clap:

Imas li neku oznaku te radilice i pripadajucih klipnjaca ili bar motora u koj to ide? I da li mozda znas koj kompresioni odnos dodje posle takve kombinacije? Znas sto pitam... :evil:
Ide u Volvo Penta motore iz brodova...možeš ih po brodicama naći, ne vjerujem da toga baš ima u srbiji, jedino da vidiš po CG kad odeš na more...

Evo ti, pronjuškaj malo ovdje za početak. I ja ću, nisam do sad.
ruka wrote:Do zadnjeg sarafa. I farbanje. Slika je od danas.
Bolesno. Naklon do poda.

Molim te, otvori temu pa malo detaljnije...

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 09:58
by professor245
Kole wrote:
ruka wrote:To ih cini jeftinijim za odrzavanje.

Gde ces jeftinije odrzavanje od crvenog? Pa to 90% vlasnika i ne odrzava. Kais menja kad pukne, spaner i roler kad ne mogu ziveti od buke, pumpu kad toliko curi da nema smisla vise dolivati tecnost. (a on i sa takvim odrzavanjem zivi koliko oces) :teeth:

professor245 wrote: Nađi radilicu iz kasnijih Penta redblokova, ubaciš je B230 i dobije 2.5L zapremine zbog dužeg hoda klipa :clap:

Imas li neku oznaku te radilice i pripadajucih klipnjaca ili bar motora u koj to ide? I da li mozda znas koj kompresioni odnos dodje posle takve kombinacije? Znas sto pitam... :evil:


Naći ću ti oznake tih Penta motora, jer oni imaju drugačije nazive tipa AQ171...zavisno od aksijalnih lagera, dal su na trećem terminalu radilice ili na petom (veći lager) isto se tako i razlikuju automobilski redblokovi, do promene je došlo negde sredinom 89. godine.

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 10:00
by Jere
ruka wrote:
Kole wrote:U pogresnom ste periodu momci... :D Dok sam sebi nesto ne napravis ko da ga nisi ni napravio... :D


Do zadnjeg sarafa. I farbanje. Slika je od danas.


Znači ima još dobrih 200tki u HR (osim onih na njuškalu), samo su skrivene po garažama! :smile:
Jako lijepo izgleda.

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 10:06
by professor245
A evo i svih informacija, momci u lovu ste na AQ151 i AQ171 a ovde će te naći sve što vam treba da ulovite radilicu :clap: bitno je da uskladite godišta sa vašim blokom zbog lagera...

http://forums.turbobricks.com/showpost.php?p=227252&postcount=1

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 12:52
by Kole
professor245 wrote:A evo i svih informacija, momci u lovu ste na AQ151 i AQ171 a ovde će te naći sve što vam treba da ulovite radilicu :clap: bitno je da uskladite godišta sa vašim blokom zbog lagera...

http://forums.turbobricks.com/showpost.php?p=227252&postcount=1



:thup: thank you... ali mislim da cu se zadrzati na volvou bez pente (cisto iz razloga sto je i ovo prvo kakastrofa tesko naci kod nac a za ovo drugo mogu i da zamislim, puno mi je dvoriste 7/9 sad jos da ga napunim nekim brodicima nema smisla... :D

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 02 Feb 2013 17:41
by nordmaschine
I ja mislim da ti je bolje da ostaneš na 2.3, odvrneš turbinu, središ gorivo i vrtiš ga više.

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Feb 2013 23:59
by Kole
Pazite sta mi je odgovorio neki tip koj radi volvo-pentu kod nas kada sam mu poslao upit za radilicu i klipove za motor AQ151/AQ171: Kada se to zadnji put moglo naci na trzistu radilica je kostala 1400e a set klipova 700e.Pozdrav... :shock: Bice dobra i moja volvo(baz pente) rajka... :D

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 04 Feb 2013 22:25
by illswitch
Iskreno, što će ti penta, pa nećeš jahtu praviti :lol:

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 04 Feb 2013 22:27
by Kole
illswitch wrote:Iskreno, što će ti penta, pa nećeš jahtu praviti :lol:


Hteo sam jbg al kad mi je ludak reko cenu odma sam odustao... :D

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 04 Feb 2013 22:30
by illswitch
Jeftinije "kupiti" apartman na moru nego penta klipove i radilicu :D

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 02:48
by nordmaschine
Ajmo oživit ovu temu.


Kole, jesi li ti šta smislio za turbanje?

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 10:09
by illswitch
Neizvjesnost raste, svi smo napeti! :-

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 10:48
by nordmaschine
Samo nemojte detonirati i sve je okej.


Kole, javi se, hoćemo praviti seljačke turbake kako bog ne zapovijeda?

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 13:29
by Kole
nordmaschine wrote:Kole, jesi li ti šta smislio za turbanje?


Smislio sam i nabavio skoro sve ali nikako da nabavim jebenu klipnu grupu za B234 a bez toga da me kosta 500-800€.

Image

Znaci bukvalno sve imam sem klipova 96-97mm za 16v a to naci kod nas je utopija. Ako se to ne nadje u neko dogledno vreme ubacicu fabricki B204FT/GT pa kasnije jbg... vadi motor opet ako se pojave zeljeni klipovi. A razmisljao sam za pocetak i da samo na moj B204E dodam turbinu, interkulere, dizne i EKU sa B204FT...

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 15:13
by nordmaschine
A šta misliš o varijanti LPT B234FT-a?

Staviš obične klipovi i turbo na 0.5 ili tako nešto bara, sad kad lupamo napamet...imaćeš solidno preko 200ks sigurno, a motor će povlačiti kao atmosferac dok ne dobije tlaka (a brže će ga dobijati jer ti ne treba ogromna turbina ni ogroman tlak, pa se puni tlak relativno nisko dobija), za razliku od pravog turbaka kojem je baš niska kompresija i bez korisnog rada turbine (visokih okretaja) je mrtav.

Treba ti samo turbo i veće dizne, recimo od B2xxxT ili T5, čak ECU 2.4 bi trebalo da se može prilagoditi tome radu.

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 15:22
by Kole
I obicne klipovi za 16v B234 ne mogu naci bez mnogo, mnogo €. Bilo bi to dobro sto pricas samo kad bi iskopao klipove negde. Sve drugo je resa za naci i napraviti...

Re: redblock volvo legenda

PostPosted: 03 Apr 2013 15:48
by nordmaschine
A šta misliš o hibridu 230 bloka, 204 glave sa spuštenom kompresijom?