mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Re: Bregaste osovine za 8V 2/7/9
Mada bi vjerovatno bilo najpametnije staviti klipove od turbaka...
100, 200, 300, 700 i 900.
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
nordmaschine wrote:Imam jedan savršen motor za to.
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
nordmaschine wrote:Problem je što je trenutno potreban autu u kom se nalazi.
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
nordmaschine wrote:Imam jedan savršen motor za to.
Mada bi vjerovatno bilo najpametnije staviti klipove od turbaka...
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
nordmaschine wrote:Koliki pritisak misliš da bi smio biti?
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
nordmaschine wrote:Teško bi to preko 200ks prešlo...
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
nordmaschine wrote:Biće da si u pravu onda.
M90 isto ima problema sa trećom (mada se to da koliko-toliko srediti), ali uvijek ima Getraga okolo...
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Kole wrote:Nord odoste ti i prof u druge brendove tako da vas ja u tim raspravama ne bi bas podrzavao dalje... Dok se ne vratite u swedish naravno.
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
nordmaschine wrote:Mislim da se ni M90 neće dobro provesti preko 250ks...ako se ne riješi treća brzina (kao x2 varijante), neće ni toliko.
A ono što ih kida je, naravno, moment, ali on je u funkciji snage, pa možemo i tako gledati.
E, sad...T5 WC u evropi možemo zaboraviti, a i meni su gadni. A GM V8, čak i sa pneumatskim ventilom, je neupotrebljiva van 402m staze...ostaje nam nešto evropsko i dostupno, što će reći - Ford T9, koji isto puca na 250+ Nm, Getrag 26x, koji bi možda odgovarao sa Omege (odgovarao u smislu "izdržao"...naglaviti se može sve na sve. Tačka.) i, meni najsmislenija opcija, ZF. BMW-ov, budići da za Mercedesov S6-65 koji imam baš i nema mjesta u autu...haha
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
ruka wrote:Svasta ste vi napisali. Jel itko ista napravio?
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
ruka wrote:Svasta ste vi napisali. Jel itko ista napravio?
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 3 guests