Kole wrote:Evo jos samo ovo i prekidam na ovu temu. Mrzi me sad da izlazim napolje a i mrak je da ti slikam mada verovatno i sam znas kako to na 7/9 izgleda. To sto si ti pravio jaci modeli 7/9 imaju fabricki ali ispod auta gde mu je potrebnije, a gore na vrhu je kos vec povezan sa pozarnim limom. Plus znas kakava je limarija i grede koje sve to nose u pitanju, kako je postavljen motor, kakva je njegova tendencija trzaja obzirom da je zadnja vuca u pitanju. Znaci to bi za mene na ovom modelu bila samo sminka i ne zelim je.
Na tvom novom autu je to extra korisna stvar i takodje bi je odmah stavio da vozim isti.
Jeste povezano limom sa požarnim zidom ali nisu direktno povezani koševi u najvišoj tački jedan sa drugim u liniji sa mostom, zato se to zove umreženo vešanje i ne bi bila šminka, jer kao što rekoh ne postoji auto otporarn body-roll, nije šminka, a ti ostani tvrdoglav
A ti pričaš o ojačanju koje imaju 7/9 jači modeli, ispred menjača što povezuje dve strane tunela, tačnije povezuje dva kraka unibody-a...al dobro, sva ta ojačanja su dole, a auto trpi sile na geometriju svuda....al aj da završimo odu temu
Na S70 je ta stvar korisna kao i na svakom drugom, a veruj mi kad ti kažem, iz iskustva, objektivno, bolji je u krivinama i od moje umrežene dvojke i od svake 7/9 koju sam ikada testirao (a bilo ih je) i sve sam ih uglavnom terao prko Guče heheh istim putem, tako da je komparacija ispravna....u aspektu handlinga volvo je napredovao dok je u nekim drugim stvarima nazadovao...al dobro druga tema.