mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Sve u vezi Volvo/Saab servisa / All about Volvo/Saab repair shops
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:Kad sam već tu, ja bi samo malo nešto oko ovoga. Obično ljudi kada mijenjaju remenje traže gdje je jeftinije. I onda vole kupiti povoljno. Povoljna kupnja uvijek, ali uvijek, tu na našim balkanskim prostorima daje robu niže kategorije nego je propisano. Sve u redu sa španerima i remenicama, ležaj je ležaj, može biti loš a i nemora, svakako je bolje staviti novoga. Međutim, preventivno mijenjanje vodene pumpe jest glupost, jer je obično ona originalna na autu bitno bolje kvlitete nego zamjenska od auto kreše ili tokića ili koga već. Jednom sam to napravio, dok sam imao V40 dizela tamo početkom 2000-tih, i nikada više. Pumpa koja je skinuta s auta je bila u a1 stanju i dan danas se mogla voziti uz to što je i kvalitetnije napravljena od one druge koja je otišla na auto. Sa stanovišta materijala, loš ili defektan proizvod će sam sebe otkriti i puno prije izmjene, konstrukcijski nije izgledno da pumpa može zaribati ( barem ove koje sam ja gledao) i natjerati remen da preskoči, pera i vodena turbina su slabiji dio koji će prije popustiti. Dakle, ako procuri (malo vjerojatno do nekih 250-300tkm ako se toči antifriz) promijeni se samo ona i to je to.
Sa stanovišta održavanja, pumpu uništi kamenac. Ako je netko tolika budala da sipa običnu vodu u sistem onda se to vidi po svuda. Srećom, zadnjih 10 ili više godina svi se drže antifriza pa tu nema problema.
Dalo bi se razglabati oko svega, ali u zadnjih godina automobilskoj industriji glavninu novaca donosi post prodaja i rezervni dijelovi, tako da se svašta propiše. Ja proizvodim cnc strojeve, i ja propisujem obavezno redovito održavanje. Uredno pretjerujem.
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
jeftica wrote:Prethodni vlasnik je poslije ovakvog "velikog" servisa prešao još oko 20000 km prije nego je prodao auto. Na osnovu toga nameće se zaključak da im je ovakav način servisa ipak praksa te mislim da nije bilo u pitanju "drži vodu dok majstori odu".
Zna li iko koliko bi mogao koštati veliki servis (sa vodenom pumpom)? Je li ga neko skoro radio?
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Mare wrote:No comment,reci tom gospodinu da pod hitno zatvara servis dok nije kasno.Veliki servis radi na 100000 km, stavi sve komplet,sa remenicom aternatora,vodenom pumpom.... i budi bez brige.
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
ruka wrote:Kad sam već tu, ja bi samo malo nešto oko ovoga. Obično ljudi kada mijenjaju remenje traže gdje je jeftinije. I onda vole kupiti povoljno. Povoljna kupnja uvijek, ali uvijek, tu na našim balkanskim prostorima daje robu niže kategorije nego je propisano. Sve u redu sa španerima i remenicama, ležaj je ležaj, može biti loš a i nemora, svakako je bolje staviti novoga. Međutim, preventivno mijenjanje vodene pumpe jest glupost, jer je obično ona originalna na autu bitno bolje kvlitete nego zamjenska od auto kreše ili tokića ili koga već. Jednom sam to napravio, dok sam imao V40 dizela tamo početkom 2000-tih, i nikada više. Pumpa koja je skinuta s auta je bila u a1 stanju i dan danas se mogla voziti uz to što je i kvalitetnije napravljena od one druge koja je otišla na auto. Sa stanovišta materijala, loš ili defektan proizvod će sam sebe otkriti i puno prije izmjene, konstrukcijski nije izgledno da pumpa može zaribati ( barem ove koje sam ja gledao) i natjerati remen da preskoči, pera i vodena turbina su slabiji dio koji će prije popustiti. Dakle, ako procuri (malo vjerojatno do nekih 250-300tkm ako se toči antifriz) promijeni se samo ona i to je to.
Sa stanovišta održavanja, pumpu uništi kamenac. Ako je netko tolika budala da sipa običnu vodu u sistem onda se to vidi po svuda. Srećom, zadnjih 10 ili više godina svi se drže antifriza pa tu nema problema.
Dalo bi se razglabati oko svega, ali u zadnjih godina automobilskoj industriji glavninu novaca donosi post prodaja i rezervni dijelovi, tako da se svašta propiše. Ja proizvodim cnc strojeve, i ja propisujem obavezno redovito održavanje. Uredno pretjerujem.
Joined: 23 Jan 2013 23:14
Location: Prijedor BiH
Volvo: V70 XC 2.4T+LPG
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
jeftica wrote:Da li je kome poznat slučaj da je vodena pumpa zablokirala pa potrgala zupčasti remen?
Čini mi se da vodena pumpa uglavnom prvo procuri.
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:Bas zgodno sto je zakacen ovaj link na plan odrzavanja u americi. Jel netko vidi u planu izmjenu vodene pumpe? Mislim da sam jednom cak i pricao oko toga sa jednim od Risova koji mi je rekao da se to na volvu mijenja kad procuri. Ovaj mit o izmjeni pumpe sa remenjem je od nekog njemackog proizvodjaca, jedan od njih ima koncept da je pumpa vode i natezac. Ne mogu se sjetiti koji.
Rolica alternatora, standardna boljka renaulta do 2006/7, sa volvom moze biti poveznica samo renaultov diesel u sv40 modelima. Ja sam svoj (zenin zapravo jer moj Volvo je auto sa zadnjim pogonom) S70 prodao prije mjesec dana sa 190000km i originalnom rolicom i pumpom vode. Remenje i spaner su zamjenjeni po redu voznje. Auto je besprijekoran. Osim jednog cvrcka u tabli.
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
ruka wrote:(zenin zapravo jer moj Volvo je auto sa zadnjim pogonom)
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Znam imaju ali isto tako znam da nije problematicna kao kod Renaulta. Kod mene je bila nezamjenjena, ispravna. I dolazio sam i ja u doticaj sa tim motorima i nije bas cest slucaj da to ode, i ne mijenja se pravilu sa mikroremenom vec po potrebi. Mozda zariba, ako auto ima puno kilometara a na satu pise manje, ili ako je vozen u uvjetima da je slani medij usao u motorni prostor, recimo preko zime sol sa ceste diguta kao maglica sa kotacima auta ispred ili ako je auto sa obale negdje pa bude blizu rive kad jugo puse a ne opere se motor nakon toga. Ili ako se i pere motor pa nekim agresivnim sredstvom pa se ne ispere dobro. To vidis po koroziji aluminija na motoru i oko njega.
Na kraju se sve svede na nemar i zapustanje.
Zato dvojka nema tih problema
Koja ti je godina S70?
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Znam imaju ali isto tako znam da nije problematicna kao kod Renaulta. Kod mene je bila nezamjenjena, ispravna. I dolazio sam i ja u doticaj sa tim motorima i nije bas cest slucaj da to ode, i ne mijenja se pravilu sa mikroremenom vec po potrebi. Mozda zariba, ako auto ima puno kilometara a na satu pise manje, ili ako je vozen u uvjetima da je slani medij usao u motorni prostor, recimo preko zime sol sa ceste diguta kao maglica sa kotacima auta ispred ili ako je auto sa obale negdje pa bude blizu rive kad jugo puse a ne opere se motor nakon toga. Ili ako se i pere motor pa nekim agresivnim sredstvom pa se ne ispere dobro. To vidis po koroziji aluminija na motoru i oko njega.
Na kraju se sve svede na nemar i zapustanje.
Zato dvojka nema tih problema
Koja ti je godina S70?
Moj S70 je 2000. poslednja godina proizvodnje, tako da je po nekim stvarima (motor) više S60 a dvojka je bila 87. godište ali ništa na njoj nije bilo iz 87. osim krova Pogledaj thread
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Znam imaju ali isto tako znam da nije problematicna kao kod Renaulta. Kod mene je bila nezamjenjena, ispravna. I dolazio sam i ja u doticaj sa tim motorima i nije bas cest slucaj da to ode, i ne mijenja se pravilu sa mikroremenom vec po potrebi. Mozda zariba, ako auto ima puno kilometara a na satu pise manje, ili ako je vozen u uvjetima da je slani medij usao u motorni prostor, recimo preko zime sol sa ceste diguta kao maglica sa kotacima auta ispred ili ako je auto sa obale negdje pa bude blizu rive kad jugo puse a ne opere se motor nakon toga. Ili ako se i pere motor pa nekim agresivnim sredstvom pa se ne ispere dobro. To vidis po koroziji aluminija na motoru i oko njega.
Na kraju se sve svede na nemar i zapustanje.
Zato dvojka nema tih problema
Koja ti je godina S70?
Moj S70 je 2000. poslednja godina proizvodnje, tako da je po nekim stvarima (motor) više S60 a dvojka je bila 87. godište ali ništa na njoj nije bilo iz 87. osim krova Pogledaj thread
Taj motor je zapravo kao u S80, onim prvim modelima. 5 bobina i to. Imam jednu jos negdje doma na polici. Pogledaj si ETM, javi koje boje je naljepnica na njemu.
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Znam imaju ali isto tako znam da nije problematicna kao kod Renaulta. Kod mene je bila nezamjenjena, ispravna. I dolazio sam i ja u doticaj sa tim motorima i nije bas cest slucaj da to ode, i ne mijenja se pravilu sa mikroremenom vec po potrebi. Mozda zariba, ako auto ima puno kilometara a na satu pise manje, ili ako je vozen u uvjetima da je slani medij usao u motorni prostor, recimo preko zime sol sa ceste diguta kao maglica sa kotacima auta ispred ili ako je auto sa obale negdje pa bude blizu rive kad jugo puse a ne opere se motor nakon toga. Ili ako se i pere motor pa nekim agresivnim sredstvom pa se ne ispere dobro. To vidis po koroziji aluminija na motoru i oko njega.
Na kraju se sve svede na nemar i zapustanje.
Zato dvojka nema tih problema
Koja ti je godina S70?
Moj S70 je 2000. poslednja godina proizvodnje, tako da je po nekim stvarima (motor) više S60 a dvojka je bila 87. godište ali ništa na njoj nije bilo iz 87. osim krova Pogledaj thread
Taj motor je zapravo kao u S80, onim prvim modelima. 5 bobina i to. Imam jednu jos negdje doma na polici. Pogledaj si ETM, javi koje boje je naljepnica na njemu.
hahah neću da gledam a znam što pitaš...ćuti radi kako treba...a ler je na 900rpm-a što znači da je softver update-ovan jer u originalu pre volvo-ovog recall-a ler je bio na 850rpm...
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:professor245 wrote:ruka wrote:
Nisam te razumeo, ali znam da volvo-ovi motori imaju dupli španer alternatora (onaj koji se okreće oko svoje ose da ublaži stres na kaiš pri deaksceleraciji motora) Moj S70 ga ima, i bio je zaribao kao i mnogi drugi volvoi koje sam susreo....
Znam imaju ali isto tako znam da nije problematicna kao kod Renaulta. Kod mene je bila nezamjenjena, ispravna. I dolazio sam i ja u doticaj sa tim motorima i nije bas cest slucaj da to ode, i ne mijenja se pravilu sa mikroremenom vec po potrebi. Mozda zariba, ako auto ima puno kilometara a na satu pise manje, ili ako je vozen u uvjetima da je slani medij usao u motorni prostor, recimo preko zime sol sa ceste diguta kao maglica sa kotacima auta ispred ili ako je auto sa obale negdje pa bude blizu rive kad jugo puse a ne opere se motor nakon toga. Ili ako se i pere motor pa nekim agresivnim sredstvom pa se ne ispere dobro. To vidis po koroziji aluminija na motoru i oko njega.
Na kraju se sve svede na nemar i zapustanje.
Zato dvojka nema tih problema
Koja ti je godina S70?
Moj S70 je 2000. poslednja godina proizvodnje, tako da je po nekim stvarima (motor) više S60 a dvojka je bila 87. godište ali ništa na njoj nije bilo iz 87. osim krova Pogledaj thread
Taj motor je zapravo kao u S80, onim prvim modelima. 5 bobina i to. Imam jednu jos negdje doma na polici. Pogledaj si ETM, javi koje boje je naljepnica na njemu.
hahah neću da gledam a znam što pitaš...ćuti radi kako treba...a ler je na 900rpm-a što znači da je softver update-ovan jer u originalu pre volvo-ovog recall-a ler je bio na 850rpm...
Vjerovatno je zamijenjen vec. Ja sam svog mijenjao na 180000. Ovi lopovi kod nas su htjeli cca 800eura za novi sa rukama i uparivanjem softvera. Nabavio u Engleskoj, za 170 funti, poslao kolega dzabe, oteli mi jos 500kn za softver dusmani.
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
Joined: 25 Jan 2013 09:59
Volvo: posedaovao modifikovan 245, sada S70 B5244S 170hp
ruka wrote:Nema problema. Mijenjamo za kajmak
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests