Whiteblock turbanje


Prvi FWD

User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Feb 2013 23:37

Whiteblock turbanje

Izvana imaš 3 dana posla.
Unutra 40ak minuta.

Šta bi radio s turbom?
nordic renegade team member

Post 17 Feb 2013 23:41

Re: Whiteblock turbanje

Nord, rekao sam ti ono kad sam se vozio u 850 T5 kojem su u drugoj skripale gume pri 70 km/h, tad je i Pero bio sa mnom, pa je osjetio cari vece turbine :D Posto je i ovaj motor bio B5204T ali sa vecom turbinom i ono crijevo je bilo preko motora, a ne kao kod Zokija ili Mihe.

Joined: 11 Feb 2013 22:22

Volvo: 854 2.0 T-5

Post 17 Feb 2013 23:44

Re: Whiteblock turbanje

Stavio vecu turbinu i nista vise sto se tice pojacanja na motoru

Joined: 11 Feb 2013 22:22

Volvo: 854 2.0 T-5

Post 17 Feb 2013 23:46

Re: Whiteblock turbanje

Aoooooo ono nije nirmalno kao ide podkopava :D
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 17 Feb 2013 23:49

Re: Whiteblock turbanje

UrosM, kakvo "crijevo je bilo preko motora"?


Super ćeš si posao umrtvljivanja pa raznošenja motora napraviti "stavivši veću turbinu i ništa".
nordic renegade team member

Post 17 Feb 2013 23:52

Re: Whiteblock turbanje

Kad budem za kompom saljem ti sliku da vidis, ne znam kako da ti objasnim ;)

Joined: 11 Feb 2013 22:22

Volvo: 854 2.0 T-5

Post 18 Feb 2013 00:00

Re: Whiteblock turbanje

Naravno to se tako kaze samo ;D

Post 18 Feb 2013 00:04

Re: Whiteblock turbanje

Evo ti razlika da vidis. Koji je bolji sistem?

Ovo je do 1994.

Image

A, ovo je od 1995.-1997.

Image

Joined: 11 Feb 2013 22:22

Volvo: 854 2.0 T-5

Post 18 Feb 2013 00:11

Re: Whiteblock turbanje

To je armirano crijevo za visoki pritisak koje je islo preko motora prikacenio na turbinu cinimi se da je tako
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 18 Feb 2013 00:12

Re: Moj Volvo 854 T-5

Petre:
To je obično crijevo koje ide sa interkulera na usisnu granu.
Plastično, vjerovatno. "Armirana" su ti ona plava, silikonska, što čuneri vole stavljati da im auto ide brže...


@UrosM
Ovo prvo je kraće, iako ima jednu prilično oštru krivinu, ali drugo je po tom pitanju još i gore.

U biti, što kraći i ravniji put, to bolje. Manje dinamičkih gubitaka.
nordic renegade team member

Post 18 Feb 2013 00:18

Re: Moj Volvo 854 T-5

Pa vidim i ja da je prva kraca. Ali zasto su to mijenjali? I sta ja da stavim kad motor budem stavljao?

Da, metalno crijevo je preko motora, a koljeno su gumena.
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 18 Feb 2013 00:25

Re: Whiteblock turbanje

Ok, ima smisla I kod mene je tako.

Ti stavi šta nađeš, radiće posao. Ako ćeš ići preko 450ks, onda ćeš morati praviti novo ionako zbog ostalih elemenata koje bi morao mijenjati.
nordic renegade team member

Post 18 Feb 2013 00:30

Re: Whiteblock turbanje

Mislim sad za sad, da ce mi biti dovoljnih 230 KS :D Pa za dalje cemo vidjeti i razmisliti, tj. ako finansije budu dozvolile :)
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 18 Feb 2013 00:51

Re: Whiteblock turbanje

O tome vam govorim.

Svi znaju neku teoriju ili se razbacuju brojkama, dobijaju po 20 konja na karbonskim filterima i silikonskim crijevima, itd...
nordic renegade team member

Post 18 Feb 2013 00:55

Re: Whiteblock turbanje

Slazem se sa tobom!

Aj da ovo nastavimo negdje drugo, da ne trpamo temu covjeku bezveze :)
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 18 Feb 2013 01:01

Re: Whiteblock turbanje

Stavite 2 manje turbine umesto jedne velike... :D i eto pritiska u izobilju.
User avatar

mr smith

Joined: 01 Jan 1970 02:00

Location: beel

Volvo: 765, 965, 782

SAAB: 900 T16,900A, 9k T16

PMV: S320, S10 4.3

Post 18 Feb 2013 01:04

Re: Whiteblock turbanje

Nije samo Đapanstaljer...većina vlasnika 850 turba imaju takve ideje...

Veći turbo i nije tako nužan, da se s ovim svašta napraviti...problem je što ljudi ne naštelaju kompjuter, nego samo nabiju zraka i booom.
Dizne, dizne trebaju.
Ispuh njemu i nije toliko restriktivan u odnosu na šestocilindraša, nećeš tu bogznašta dobiti.
Problem je u tome što nakon određene granice, klipovi i klipnjače ne mogu dalje držati, dihtung glave, šarafi glave, balansiranje...ee, da je sve to tako lako kao što izgleda.

Edit:
Kole:
Donekle si u pravu, a s druge strane...zavisi šta želiš od motora, elastičnost, ubrzanje ili deranje točkova.
U biti, u svakoj jednačini budženja motora imaš samo dvije varijable:
- Šta želiš od auta na kraju
- Koliko para imaš za to.
nordic renegade team member

Post 18 Feb 2013 01:07

Re: Whiteblock turbanje

Potpuno si u pravu Nord.
Zato ti kazem, ja mislim da ce mi ovih 230 KS biti dovoljno. Pa u buducnosti ce pasti neki R ili Heico sa 300 i kusur konja :D Ili sta vec, ne znam :)
User avatar

mr anderson

Joined: 22 Jan 2013 01:47

Location: yege

Volvo: .?

PMV: dreier

Post 18 Feb 2013 01:13

Re: Whiteblock turbanje

nema me par sati i eto rasprava od magičnoj staklenki je dobila opaki zamah :E
nordic renegade team member
User avatar

Joined: 22 Jan 2013 12:09

Location: Beograd Srbija

Volvo: nekoliko komada serije 7/9

Post 18 Feb 2013 01:13

Re: Whiteblock turbanje

Jasno ko dan nord bar sto se mene tice zato i parodija na twin t5r. :D Prvo treba naci drugu benzinsku pumpu veceg pritiska, i regulator pritiska takodje, dizne sa vecim protokom, nove mape motora pa tek onda novu puhalicu....
Next

Return to 400/800

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software Change colors.