mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Re: Whiteblock turbanje
UrosM wrote:Potpuno si u pravu Nord.
UrosM wrote:Zato ti kazem, ja mislim da ce mi ovih 230 KS biti dovoljno. Pa u buducnosti ce pasti neki R ili Heico sa 300 i kusur konja Ili sta vec, ne znam
Otkako je svijeta i vijeka, ili barem (donekle) civilizovanog ljudskog društa i određene svijesti, ljudi su željeli uvijek isto:
"Više!"
Da nije bilo toga, Benz nikada ne bi napravio Patent Motorwagen, niti bi ga Bertha provozala iako je mogla i kočijom, niti bismo išli dalje od Patent Motorwagena...u krajnjoj liniji, niti bi bilo R-Sport divizije, niti T-x modela, a kamo li R-ova.
Dakle, sasvim je jasno zašto bi neko dizao snagu, nebitno da li je to mali chip-tuning sa flashanjem ECU-a od softverski jače verzije, ili nešto što Vidal Strand radi, osnova je ista - "Daj još!". To nije pitanje.
Ono što mene brine je što se ljudi tako gađaju brojkama, izmišljaju tamo neke konje i fantaziraju kako se 70ks dobija zavrtanjem dvije stvari, okretanjem tri šarafa i pritiskom na čtiri dugmeta, pri tom potpuno zanemarujući strukturni integritet, mehaničke sile i termodinamiku...ili, još češće, nemajući apslutnu predstavu šta je to.
Eto.
EDIT:
Kole wrote:Jasno ko dan nord bar sto se mene tice zato i parodija na twin t5r. Prvo treba naci drugu benzinsku pumpu veceg pritiska, i regulator pritiska takodje, dizne sa vecim protokom, nove mape motora pa tek onda novu puhalicu....