Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
Naknadna ugradnja klime
Ima li netko takvih iskustva, jel skupo i teško za nabaviti, da li paše sa serije 900 (kao većina stvari)?
100, 200, 300, 700 i 900.
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
Kole wrote:Ja imam operativnog iskustva sa tim koliko oces ali ne znam sta te konkretno zanima. Komlpet klima sa 74x pase na 94x i takodje sa 76x na 96x. 74x ne pase na 76x tokodje ni 94x ne pase na 96x. Nista tu nije posebno komplikovano ali ima posla prilicno. Pola auta moras rasturiti da bi ugradio klimu sto pod haubom sto u kolima. O isplativosti ne znam, reda velicine kod nas to otprilike kosta 200-300 eur i za ruke ti niko nece traziti manje od 100-200eur. Savet ako sam radis je da uzmes klimu sa jednog kompletnog auta koja provereno radi. Ako krenes da skupljas delove ovde onde to ce biti igre bez granica sa krajnje neizvesnim rezultatom. Sad sta te konkretno i za koj model klime pitaj pa...
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
nordmaschine wrote:Jere, znam ovaj auto iz druge ruke i nije to to što ti tražiš.
mr smith
Joined: 01 Jan 1970 02:00
Location: beel
Volvo: 765, 965, 782
SAAB: 900 T16,900A, 9k T16
PMV: S320, S10 4.3
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
nordmaschine wrote:Prvo, nije original turbak, drugo, rađen je već cijeli auto, kombiniran, što u pravilu znači da ćeš i ti morati sve raditi opet...
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
illswitch wrote:Sve je rečeno, ništa pametno za dodati osim da crveni 244 ulijeva puno više povjerenja
Joined: 01 Feb 2013 00:28
Volvo: 244, 940T
nordmaschine wrote:Prvo, nije original turbak, drugo, rađen je već cijeli auto, kombiniran, što u pravilu znači da ćeš i ti morati sve raditi opet...
Joined: 24 Jan 2013 11:32
Location: Zg
Volvo: 244 DL
ruka wrote:nordmaschine wrote:Prvo, nije original turbak, drugo, rađen je već cijeli auto, kombiniran, što u pravilu znači da ćeš i ti morati sve raditi opet...
Od kuda ti da bi trebao opet raditi sve? Ja sam gledao kad se taj slagao. Znam kak je napravljen i tko ga je radio, znam iz kojeg auta je mašina i instalacija išla unutra i znam da je sigurno (bio prije dve godine kad sam ga zadnji put vidio) bolji nego svi na ovom forumu i onom od vkh-a. Bez uvrede svima tu koji slažu te krampove Nije školjka slagana iz dva dijela niti je bio ikada razbit.
Napravljen je 2009 godine, od gole školjke, sve je bilo rastavljeno, i sve je sastavljeno od te sedmice i jedne devetke iz 1995 koja je bila turbo. Taj auto je više devetka nego sedmica. Isto tako nisam siguran da nema klimu, vozio sam se u njemu ali nisam obraćao pažnju na to, ali poznavajući Darka ne vjerujem da bi propustio ugraditi klimu, tim više jer je bila na devetki. Motor je super, turbina je nova. On se vozio sa tim autom oko dve godine i onda ga je stavio sastrane jer ima i nekakvu astru karavana dizela koja troši manje a to mu je bitno zbog obiteljske situacije. Kuća u izgradnji, žena, dijete i rastrošna sedmica ne idu skupa. Sedmica je bila zadnji momački auto.
Ako i nema klimu on to sigurno negdje ima kao i hrpetinu drugih dijelova. Auto je slagao dečko koji radi u volvu a ne priučeni zidar ili lokalni Joža u šupi. Instalacije su original i sve oznake se poklapaju. Pofarban je uredno i vrijedi te novce onome tko voli takve aute. Ima i set alu felgi od 16 cola od jaguara sa distancama. Ako netko zna više nek me slobodno prosvijetli što ne valja sa tim autom.
Ako netko traži auto kojim će se voziti svakodnevno onda je ovo bolja opcija nego dvojka koje ipak više nisu auti za svaki dan niti su vozljivi bez preinaka koje onda čine auto neoriginalnim.
Joined: 22 Jan 2013 12:09
Location: Beograd Srbija
Volvo: nekoliko komada serije 7/9
ruka wrote:nordmaschine wrote:Prvo, nije original turbak, drugo, rađen je već cijeli auto, kombiniran, što u pravilu znači da ćeš i ti morati sve raditi opet...
Od kuda ti da bi trebao opet raditi sve? Ja sam gledao kad se taj slagao. Znam kak je napravljen i tko ga je radio, znam iz kojeg auta je mašina i instalacija išla unutra i znam da je sigurno (bio prije dve godine kad sam ga zadnji put vidio) bolji nego svi na ovom forumu i onom od vkh-a. Bez uvrede svima tu koji slažu te krampove Nije školjka slagana iz dva dijela niti je bio ikada razbit.
Napravljen je 2009 godine, od gole školjke, sve je bilo rastavljeno, i sve je sastavljeno od te sedmice i jedne devetke iz 1995 koja je bila turbo. Taj auto je više devetka nego sedmica. Isto tako nisam siguran da nema klimu, vozio sam se u njemu ali nisam obraćao pažnju na to, ali poznavajući Darka ne vjerujem da bi propustio ugraditi klimu, tim više jer je bila na devetki. Motor je super, turbina je nova. On se vozio sa tim autom oko dve godine i onda ga je stavio sastrane jer ima i nekakvu astru karavana dizela koja troši manje a to mu je bitno zbog obiteljske situacije. Kuća u izgradnji, žena, dijete i rastrošna sedmica ne idu skupa. Sedmica je bila zadnji momački auto.
Ako i nema klimu on to sigurno negdje ima kao i hrpetinu drugih dijelova. Auto je slagao dečko koji radi u volvu a ne priučeni zidar ili lokalni Joža u šupi. Instalacije su original i sve oznake se poklapaju. Pofarban je uredno i vrijedi te novce onome tko voli takve aute. Ima i set alu felgi od 16 cola od jaguara sa distancama. Ako netko zna više nek me slobodno prosvijetli što ne valja sa tim autom.
Ako netko traži auto kojim će se voziti svakodnevno onda je ovo bolja opcija nego dvojka koje ipak više nisu auti za svaki dan niti su vozljivi bez preinaka koje onda čine auto neoriginalnim.
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests